آغاز بتن ریزی ۶ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله خوی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: بتن ریزی ۶ واحد آرماتوربندی شده در کمتر از یک ماه از زمین لرزه خوی، آغاز شد.

جعفر برزگر، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: بتن ریزی ۶ واحد آرماتوربندی شده در کمتر از یک ماه از زمین لرزه خوی، آغاز شد. این عملیات در روستای وار که از روستا‌های زلزله زده بخش فیرورق شهرستان خوی است، عملیاتی شده است.

او ادامه داد: همچنین عملیات آواربرداری ۸۳۲ واحد مسکونی زلزله زده در روستا‌های خوی پایان یافته است.

برزگر بیان کرد: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی در ۱۶ محور با استقرار ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: قرار است طبق ارزیابی‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۱۲۰ واحد در خوی آواربرداری شود.

برزگر گفت: ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی هم ادامه دارد و این دستورکار‌ها تاکنون به ۱۰ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

او افزود: همچنین مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به ۳۷۵ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.