اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی قائم در مناطق جنوب و شرق استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی قائم با اولویت برخورد با سارقان و دیگر مخلان نظم و امنیت در ایام پایانی سال اجرا می شود.

سردار عبدالرضا ناظری در آیین آغاز رزمایش پاکسازی مناطق جنوب و شرق استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همزمان با ایام پایانی سال، دومین مرحله از طرح‌های اقتداری برخورد با سارقان، افراد مالخر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی قائم را به مرحله اجرا گذاشتیم.

او با بیان اینکه این رزمایش با رمز یا مهدی (عج)  اجرا می شود،  افزود: در این طرح، علاوه بر سارقان با دارندگان سلاح غیرمجاز، اشرار مسلح، متهمان فراری، خرده فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت برابر با براورد‌های اطلاعاتی که از قبل انجام شده اند، برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در اجرای این طرح از حمایت و پشتیبانی مطلوب دستگاه قضایی برخوردار هستیم و ظرفیت نیروی خوبی از سراسر استان در رده‌های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم در ایام پایانی سال اجرای ماموریت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به هم افزایی و همکاری بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اجرای این طرح بیان داشت: امیدوار هستیم با حضور و انجام ماموریت‌های گسترده‌ای که در مناطق جنوب و شرق استان و به دنبال آن در دیگر نقاط استان خواهیم داشت در سایه توجهات آقا امام زمان(عج)  و با مشارکت خود مردم به اهداف از قبل تعین شده دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار