آغاز طرح مدیریت ترافیک روز‌های پایانی سال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از آغاز طرح مدیریت ترافیک روز‌های پایانی سال و تسریع در اجرای پروژه‌های ترافیکی سطح شهر اهواز خبر داد.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده گفت: در آستانه تعطیلات سال نو و خرید‌های نوروزی، پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری کلان‌شهر اهواز با اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف سعی بر این است سفر ایمن و بی‌خطری را برای مسافران و شهروندان داشته باشیم.

او می گوید: در مجموعه پلیس و شهرداری شهرستان اهواز تعامل و برنامه‌ریزی بسیار مطلوبی برای تسهیل تردد در سطح شهر و سفر‌های بی‌خطر شهروندان انجام شده است، در این طرح اولویت‌های ویژه پلیس و شهرداری روان‌سازی، تسهیل تردد و پیشگیری از تصادفات است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد و رانندگانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ کریمی‌زاده گفت: شهروندان با پلیس همکاری لازم را داشته‌باشند، با توجه به اینکه دربرخی مناطق به ویژه در هسته مرکزی شهر اهواز با محدودیت پارکینگ مواجه هستیم، شهروندان از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند تا بتوانیم خدمتگذار مناسبی برای شهروندان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.