برنامه‌های نیمه شعبان مردمی و خودجوش برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مردمی خود جوش جشن بزرگ نیمه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های نیمه شعبان جشن بزرگ ولادت باسعادت آقا امام زمان تو سط مردم در محلات، مساجد، وهیات مذهبی برنامه ریزی شده وانجام خواهد شد.
او  راهپیمایی در روز نیمه شعبان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی چراغانی شهر تزیین و فضاسازی محیطی، پویش پرچم یامهدی ادرکنی ویزیت رایگان در محلات کم بر خوردار را از برنامه‌های مهم نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: در شب میلاد آن حضرت نور افشانی و ندای لبیک یا مهدی از مساجد و امام زاده‌ها ومحلات لبیک یا مهدی طنین انداز خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین نور افشانی در مساجد ومحلات بیش از ۱۵ نقطه شهرتبریز و در کل استان هم بیش از ۵۰مورد مراسم نورافشانی را خواهیم داشت و درشب میلاد آقا از ساعت ۵بعد از ظهرکاروان خودرویی از مدرسه حضرت ولیعصر (عج) آغاز خواهد شد و تا نصف به مهدیه تبریز منتهی خواهدشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی پخت نان رایگان در محلات کم برخوردار وتوزیع به آحاد مردم، پویش پرچم یامهدی، هرخانه یک پرچم را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

او همچنین از مردم همه مردم خواست تا در راهپیمایی میلاد امام زمان که چهارشنبه صبح ازساعت ۳۰ :۱۰ از میدان ساعت به صورت خانوادگی برگزار خواهد شد حضور پیدا کرده و عشق و ارادت قلبی خود را امام زمانشان نشان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.