درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای سرپلذهاب تعطیل شد/اضافه شدن اولین دستگاه تاکسی نوسازی شده، به ناوگان روانسر

فرماندار سرپلذهاب گفت : متاسفانه به علت نبود پزشک متخصص درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای سرپلذهاب به تعطیل شده است.

صدراله بابلی فرماندار سرپلذهاب گفت : احداث فاز دوم بیمارستان در دست اقدام است و قریب به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر ریاست جمهور به استان و شهرستان، مبلغی اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده، انتظار می‌رود پیمانکار در کار تسریع دهد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدت دادند که سرعت کار در ساخت این پروژه را بالا ببرند و مشکلات پیش رو حل و فصل کنند.

فرماندار سرپلذهاب با بیان اینکه نیازمندی‌های بیمارستان زیاد است و مردم شهرستان مطالبه گر هستند، گفت: در بیمارستان در بحث پزشک عمومی مشکلی نداریم، اما متاسفانه به علت نبود پزشک متخصص درمانگاه تخصصی این بیمارستان به تعطیلی منجر کرده است.

بابلی دلیل نبود پزشک متخصص در شهرستان را عدم پرداخت کارانه اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه هر چه سریعتر نسبت به مطالبات پزشکان رسیدگی کنند..

وی گفت: مراکز درمانی و بیمارستان شهدای شهرستان سرپلذهاب به شهرستان‌های همجوار خدمات ارائه می‌دهد و این وظیفه ذاتی دانشگاه علوم پزشکی استان است که نسبت به پرداخت کارانه، اعزام پزشکان متخصص، تامین دارو و تجهیزات لازم این بیمارستان مساعدت لازم داشته باشد.

فرماندار افزود: برخی از تجهیزات بخش اورژانس بیمارستان نیاز به تعویض دارد، تامین سیستم خنک کننده بیمارستان در دستور کار قرار گیرد، اقلام دارویی با توجه به فصل نوروز و حضور میهمانان نوروزی در شهرستان پیش بینی و تامین گردد.

اولین دستگاه تاکسی نوسازی شده، به ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر اضافه شد

شهردار روانسر با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و با هماهنگی سازمان حمل و نقل همگانی کشور، اولین دستگاه تاکسی نوسازی شده، به ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر اضافه شد، گفت: تا پایان سال جاری ۱۰ دستگاه تاکسی فرسوده در این شهر نوسازی می‌شود.

فرهاد تاب زر با بیان اینکه نوع خودرو، سمند سورن پلاس است، افزود: ۹ دستگاه باقی مانده نیز تا قبل از سال جدید به مالکان آن‌ها واگذار خواهد شد.

شهردار روانسر اضافه کرد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده علاوه بر کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی، رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

تاب‌زر اظهار داشت: در راستای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و تسهیل در کار تاکسیداران روانسر، طی یک ماه گذشته ۵۰ دستگاه کارتخوان به مالکان تاکسی این شهر واگذار شده است.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر این است تا بتوانیم دغدغه‌ها و مشکلات این صنف را برطرف کنیم تا شاهد خدمات دهی بهتر آنان به شهروندان باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار