ضرورت توسعه فضای سبز در کمربند‌های شمالی و جنوبی شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: به‌مناسب روز درختکاری و هفته منابع‌طبیعی، ضرورت دارد که فضای سبز کمربند‌های شمالی و جنوبی این شهر توسعه پیدا کند.

مصطفی حیدری در صد و شصت و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار داشت: توسعه فضای سبز بر روی تمامی تپه‌های در اختیار شهرداری شهرکرد در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: برای آبیاری فضای سبز شهرکرد از قنات خیابان فلسطین فردوسی شمالی بهره‌گیری و از هرگونه هدررفت منابع آب جلوگیری شود.

حیدری اضافه کرد: امسال و سال آینده در مجموع ۳۸ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری در شهرکرد افزوده شد و باعث تحول چشمگیر در این حوزه، ارتقای خدمات‌رسانی به مردم و بهبود رضایت‌مندی عمومی می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: سال آینده مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای بروزرسانی و نوسازی ماشین‌آلات راهسازی شهرداری برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند.

حیدری اظهار داشت: شهرداری شهرکرد با خرید برخی خانه‌های تاریخی در مرکز استان زمینه حفظ این بنا‌ها و توسعه مکان‌های گردشگری تاریخی را فراهم کند.

ماشاءالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: ساز و کار علمی برای ارزیابی مدیران شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری آماده شود.

وی افزود: توجه به کارکرد‌های دینی، فرهنگی و اعتقادی در طرح‌های مختلف را ضروری اعلام و تاکید کرد: در این راستا نقش و کارکرد مساجد تاثیرگذار، عمیق و دقیق است.

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: اولویت‌بندی در تملک‌های مرتبط با تعریض خیابان‌ها و توسعه فضای شهری شهرکرد مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رعایت عدالت، توجه به قانون و تساوی در اجرای قانون از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار