تظاهرات هزاران فلسطینی در کرانه باختری به دعوت «عرین الاسود»

هزاران فلسطینی به دعوت گروه عرین الاسود در حمایت از گردان «جنین» و اسرای فلسطینی پس از یورش دیشب صهیونیست‌ها به جنین تظاهرات کردند.

هزاران فلسطینی سه شنبه شب به دعوت گروه «عرین الاسود» در حمایت از گردان «جنین» و اسرای فلسطینی پس از یورش دیشب صهیونیست‌ها به جنین تظاهرات کردند.

به گزارش «العربی الجدید»، راهپیمایی‌ها در خیابان‌های نابلس، و رام الله، والخلیل، و طولکرم، وقلقیلیه و تعدادی از اردوگاه‌ها و روستا‌ها برگزار شد.

همچنین شهر رام الله شاهد راهپیمایی بزرگی از سوی صد‌ها جوان فلسطینی بود که فریاد «العرین»، و «کتیبه جنین»، و «لمصعب اشتیه» که یکی از عناصر بازداشتی جنبش حماس از سپتامبر بوده و متهم به حمایت از گروه العرین است، سر می‌دادند.

این راهپیمایی همزمان با خروج صد‌ها نفر در مرکز شهر نابلس بود و شرکت کنندگان در راهپیمایی با گروه عرین الاسود تجدید پیمان و بر موضع حمایتگر خود از آن‌ها تاکید کردند.

همچنین نیرو‌های امنیتی فلسطین برخلاف راهپیمایی سابق پس از کشتار نابلس در ۲۲ فوریه، حضور گسترده‌ای در شهر و اطراف منطقه الدوار داشتند. در همین راستا، صد‌ها جوان در شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری تظاهرات کردند و شعار‌هایی مبنی بر حمایت از گردان تازه تاسیس طولکرم و پاسخ سریع به دشمن سر دادند.

صهیونیست‌ها طی هفته‌های گذشته یورش‌های خود را به مناطق فلسطینی نشین زیاد کردند. شدت این توحش توسط صهیونیست‌های به قدری زیاد بود که یائیر لاپید، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از آن‌ها برائت جسته و اعلام کرد آنان یهودیان تروریست هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار