مربی سابق کاراته:

برگزاری مجمع انتخابات غیر قانونی است/ کاراته در دوران مدیریت طباطبایی افت کرد

مجید عبدالحسینی گفت: به نظرم اگر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته هفته آینده برگزار شود، خلاف قانون و مقررات است.

مجید عبدالحسینی مربی سابق کاراته کشورمان درباره لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته اظهار کرد: وزارت ورزش قبل از برگزاری مجمع را لغو می‌کرد، شامل مراحل انتخاب نمی‌شد، اما مجمع برگزار شد و لغو شد، بر اساس اساسنامه فدراسیون، هیئت رئیسه باید تاریخ جدید مجمع را تعیین کند، ۲۰ روز قبل باید کاندیدها  مشخص می‌شدند و نامه ها برایشان ارسال می‌شد. سازمان بازرسی کشور در حال بررسی است مسائل مسابقات ایران با رژیم صهیونسیتی در فجیره بوده که چرا ورزشکار ما حاضر شد و رئیس فدراسیون کجا بوده است.

عبدالحسینی درباره  این که هفته آینده آیا مجمع برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: به نظر من اگر مجمع هفته آینده برگزار شود، خلاف قانون و مقررات است. من از اعضای مجمع خواهش می‌کنم احساسی نشوند و به آینده کاراته فکر کنند و به شخص کاری نداشته باشند، به هرکس دوست دارند و صلاح می‌دانند رای دهند، من نمی‌گویم به چه کسی رای بدهند اما صلاح کاراته را در نظر بگیرند و به کسی رای بدهید که آینده کاراته را تغییر بدهد، اگر پدر من که ۸۵ سالش هست رئیس فدراسیون می‌شد قطعا با مشاوره های من نتایج خیلی بهتری از این فدراسیون می‌گرفتیم.

او افزود: ما مراحل را از اول تا آخر مجمع را طی کردیم، باید دوباره از اول همه چیز شروع شود، دوباره ۱۵۰ طول بکشد و فدراسیون به سرپرستی اداره شود و همه چیز دقیق باشد، جالب است بالای ۴۵۰ مربی در کمیسیون رای دادند و بازیکنان فقط ۱۵ نفر رای دادند! این طبیعی نیست، مگر می‌شود ۴۵۰ مربی داشت و فقط ۱۵ بازیکن!

او درباره عدم حضور باقی کاندیدها بیان کرد: بقیه کاندیدا چون تایید صلاحیتشان نیامده بود، حضور نداشتند و طباطبایی هم به عنوان رئیس فدراسیون حضور داشت. اگر طباطبایی  در جایگاه کاندیدها نشسته اشتباه کرده، اگر  او این تلاشی که برای رای آوردن در ایران انجام داده، اگر در جهان می‌کرد رئیس فدراسیون جهانی کاراته شده بود. من نمی‌دانم کاراته چقدر پول و موقعیت دارد که دست از سر کاراته برنمی‌دارند. کسانی که کنار طباطبایی ایستاده اند بازنده اند و منفعت طلب هستند و هرکجا منافع داشته باشد آنجا حضور دارند و فرقی نمی‌کند چه کسی باشد.

او درباره این که پولادگر اعلام کرده مجمع در هفته آینده برگزار می‌شود، بیان کرد: پولادگر به عنوان معاون وزیر در توانش هست که این کار را انجام دهد و ما هم تلاشمان را می‌کنیم این مجمع را باطل اعلام کنیم. وجود حسن طباطبایی هم برای کاراته و هم برای خودش مضر است. من مشکلی با طباطبایی ندارم اما وقتی تیم اول را تحویل گرفته و ۱۵ جهان تحویل داده، همه چیز مشخص است. کاراته ما افت بسیار شدیدی کرده است. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار