بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی سراب

مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان سراب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی سراب در زمینه دریافت تسهیلات بانکی، کمبود سرمایه در گردش و ضعف زیرساخت‌ها بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست از مسئولان شهرستانی خواست تمام محدودیت‌ها و موانع سرمایه گذاری در شهرستان را برطرف ساخته و صادقانه در جذب سرمایه گذار تلاش کنند.

آقای کلامی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان در جذب سرمایه گذار خاطرنشان کرد: شهرستان سراب به خاطر قرار گرفتن در جاده ترانزیتی، آب‌های معدنی و زمین‌های حاصل خیز کشاورزی می‌تواند سرمایه گذاران زیادی جذب کند.

فرماندار شهرستان سراب نیز مهمترین دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان را نبود وحدت رویه بعضی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها دانست و گفت: تا زمانی که یک پروسه مشخص و تعریف شده از نظر زمانی برای انجام امور ادارای سرمایه گذاری ابلاغ نشود مشکلات موجود تداوم خواهد داشت و لازم است نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

آقای جهانی بیشترین مشکلات سرمایه گذاران شهرستان سراب را مربوط به حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، آب و محیط زیست اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.