وجود ۵۸۲ کانون فرهنگی هنری مساجد با حدود ۳۲ هزار جمعیت

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمانشاه گفت : ۵۸۲ کانون با حدود ۳۲ هزار جمعیت عضو (بچه‌های مسجد) در استان داریم.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمانشاه با تبریک سی‌امین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت : ۵۸۲ کانون با حدود ۳۲ هزار جمعیت عضو (بچه‌های مسجد) در استان داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری، آموزشی قرآن، تلاوت و... در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ادامه داد: ۶۱ درصد از این تعداد کانون‌ها روستایی و ۴۹ درصد هم شهری و در ۱۴ شهرستان استان مشغول فعالیت هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمانشاه یادآور شد: با شروع کرونا رویکرد برنامه‌ها بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری به سمت همدلی رفت.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شخصیت‌های دینی و مذهبی و برگزاری برنامه‌های شاد با توجه به اعیاد شعبانیه را در دستور کار داریم.

کلات‌پور از چیده شدن سفره‌های هفت‌سین قرآنی در مساجد خبر داد و تصریح کرد: ماه رمضان و بحث آماده کردن مساجد از روزه‌دارن را داریم و در آستانه دهه غبارروبی از مساجد هستیم و ان‌شاءالله مساجد را به کمک هیأت امنا و امام جماعت برای میزبانی از ضیافت مهمانان خانه خدا آماده خواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.