دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کرج

رئیس پلیس فتای البرز گفت: شخصی که از طریق ساختن رسید جعلی واریز وجه به حساب کاربران سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی کرده بود، توسط پلیس فتای این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس فتا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با مشاهده آگهی فروش ابزار آلات مالباخته با وی تماس برقرار کرده و با بیان اینکه از طریق همراه بانک بهای کالا را شبا کرده و زمان نشستن وجه به حساب طول خواهد کشید، کالای مالباخته را دریافت و متواری شده است.

رئیس پلیس فتای البرز گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم شناسایی و با زیر نظر قرار دادن تحرکات وی در یک زمان مناسب نامبرده با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان گفت: متهم به انجام کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از مالباخته اعتراف کرده و تحقیقات در زمینه کلاهبرداری های احتمالی دیگر ادامه دارد.

او افزود: شهروندان در هنگام خرید و فروش در سایت و شبکه های مجازی نهایت دقت را به کار بگیرند، چراکه کلاهبرداران در کمین افراد ناآگاه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.