برپایی ۲۱ بازارچه موقت نوروزی صنایع دستی در سمنان

۲۱ بازارچه موقت و ۲ بازارچه دایم در سمنان و شاهرود برای عرضه دست‌سازه‌های هنرمندان صنایع دستی استان در نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

سمانه سلطانی پور سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: چهار بازارچه موقت عرضه صنایع دستی در هر یک از شهر‌های سمنان و دامغان، سه بازارچه در شاهرود، یک بازارچه در گرمسار، سه بازارچه در مهدیشهر، ۲ بازارچه در هر یک از شهر‌های سرخه، آرادان و میامی از بیستم اسفند تا پایان نوروز ۱۴۰۲ پذیرای گردشگران است.

وی افزود: بازارچه موقت صنایع دستی نوروز ۱۴۰۲ در نقاط مختلف استان سمنان در ورودی و خروجی و نقاط شلوغ و پر تردد شهر‌ها برپا خواهد شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ادامه داد: چهار بازارچه موقت عرضه صنایع دستی در شهر سمنان در میدان استاندارد، جب گلزار شهدای گمنام در ورودی شهر سمنان در پارک سیمرغ؛ بلوار ۱۷ شهریور و بلوار شریف واقفی در نزدیکی راه‌آهن برپا می‌شود.

سلطانی‌پور یادآور شد: برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی در شاهرود در سه نقطه الغدیر، سه‌راهی کمربندی، سه راهی مجن برای نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ۱۰ فروشگاه مجاز عرضه صنایع دستی در داخل شهر‌های سمنان و شاهرود، و ۲ مرکز فروش در شهرستان شاهرود شامل یک مرکز در روستای ابر و یک مرکز در بخش بسطام، در نوروز فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اینها صنایع دستی ایران است...؟؟؟؟

لالجین کو ؟
میبد یزد ، مینا کاری مشهد ...و...و...