امام جمعه شهرکرد:

با وحدت و یکپارچگی دشمن ناکام می‌ماند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در جنگ روانی دشمن قرار داریم به‌طوری‌که مداوم تلاش دارند برای ما مشکل‌آفرینی کنند و جلوی حرکت انقلاب را بگیرند که در همین راستا باید مراقب بود و آرامش را به جامعه تزریق کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: اینکه همه مسایل را متوجه دشمن بدانیم، منطقی نیست و نقض‌ها و کاستی‌های داخلی هم وجود دارد، اما آنچه بیش از همه انقلاب را با آسیب روبرو کرده است، دشمنی‌های بیرونی است.

وی ادامه داد: باید خیلی مراقبت کنیم و میدان به دشمن ندهیم و با وحدت و یکپارچگی دشمن را ناکام بگذاریم.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، وجود علایم مسمومیت در مدارس را شیطنت دشمن دانست و اظهار داشت: دشمنان چقدر بی‌رحم هستند و حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند و دشمن موج‌سواری می‌کند.

نکونام افزود: باید مراقب بود که میدان به این دشمن داده نشود البته برخی هم در داخل تلاش دارند با بد عمل کردن و رقابت‌های جناحی، آب به آسیاب دشمن بریزند و درون را متهم می‌کنند که باید نسبت به این موارد هوشیار باشیم.

وی در ادامه بر ضرورت روان‌سازی خدمت‌رسانی در استان، تصریح کرد: باید در فعال کردن طرح‌های عمرانی، به تحقق مصوبات سفر رییس‌جمهور توجه بیشتری شود.

نکونام خاطرنشان کرد: باید اعتبارات را با سهولت تخصیص و آزاد کرد تا در اختیار کار‌ها قرار گیرد و پیچیدگی‌ها برطرف و فعالیت در استان مشاهده شود تا مردم آثار تلاش‌ها را ببیند و آرامش در سایه عمل و دیدن عرصه‌های خدمات‌رسانی حاصل می‌شود.

وی افزود: مسوولان پرتلاش هستند، اما باید تلاش‌ها بیشتر شود و برای سفر رییس‌جمهور، آبادانی بیشتر فراهم شود و فعالیت‌ها گسترده‌تر شود.

امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت روز راهیان نور، اظهار داشت: حضور در مناطق دفاع مقدس و مشاهده آثار شهدا و رزمندگان تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

نکونام به ۲۱ اسفند سالروز بزرگداشت نظامی گنجوی نیز اشاره کرد و گفت: قرار است بیشتر به این شاعر پرداخته و به جوانان درست شناسانده شود.

وی همچنین به سالروز تشکیل بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای دین به خانواده‌های شهدا تشکیل شده است و در این هفته روز بزرگداشت شهدا را داریم افرادی که به عنوان عالی‌ترین الگو‌های جامعه هستنند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نیز در پیش است و مساجد نباید مظلوم واقع شوند باید شاداب، زنده و پرطراوت باشند و باید نقش آفرینی خود را داشته باشند.

نکونام افزود: مسجد نقش تربیتی، انسان سازی و هدایت‌آفرینی دارد همه ارکان مسجد باید در این راستا هم‌افزایی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.