امام جمعه گرگان:

باید به پیشرفت‌ها افتخار کنیم و به آن ببالیم

امام جمعه گرگان گفت: دشمنان تلاش دارند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، اما جمهوری اسلامی همواره پایدار و استوار است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های امروز جمعه ۱۹ اسفند نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان درباره اتفاقات اخیر در مدارس که منجر به بدحالی جمعی از دانش آموزان شده است گفت: مسئولان پیگیر موضوع باشند و عاملان این جنس اقدامات را طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بدون عفو به اشد مجازات محکوم کنند. 

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: دشمنان بعد از ناکام ماندن در اغتشاشات شهریور ماه و دریافت پاسخ کوبنده از مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تلاش دارند تا با این حرکات سبب ناامنی و ایجاد تشویش بین مردم و خانواده‌ها شوند.

او با بیان اینکه رسانه‌های معاند به این اتفاقات دامن زده و در فضای مجازی با جار و جنجال، موضوع بدحالی دانش آموزان را حمله شیمیایی عنوان کرده و وانمود می‌کنند که این اتفاقات در تمامی مدارس کشور رخ داده است گفت: این اتفاقات ناشی از ناکام ماندن دشمنان از اهداف و توطئه‌های قبلی بوده و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که تلاش دارند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، اما جمهوری اسلامی همواره پایدار و استوار است.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به ورود ناوجنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های بین المللی گفت: با وجود تلاش آمریکا برای جلوگیری از حرکت ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی این اتفاق با موفقیت انجام شد و ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی با طی کردن آب‌های بین المللی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: با توجه به مخالفت‌های آمریکا و تحت فشار قرار دادن کشور برزیل پهلو گرفتن ناو در بندر این کشور نشان داد که آمریکا دیگر همچون گذشته جزو ابرقدرت‌های جهان نبوده و اقتدار گذشته را در جهان ندارد.

او با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی با این حرکت جزو پنج ارتش اول جهان قرار گرفت گفت: علی‌رغم همه مشکلات ما باید به این پیشرفت‌ها افتخار کنیم و به آن ببالیم.

او همچنین با اشاره به سفر اخیر گروسی به ایران و دیدار با مسئولان کشور گفت: ایران بار‌ها پایبندی خود را به برنامه‌های هسته‌ای نشان داد و بار‌ها ثابت کرد که که به دنبال انرژی هسته‌ای صلح آمیز است و امیدواریم این دیدار‌ها و امضاء بیانیه‌های مشترک بتواند مسیر را برای مصالح نظام جمهوری اسلامی و رفع مشکلات در حوزه انرژی اتمی باز کند.

منبع :صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.