استقبال اصفهانی‌ها از گوشت مرغ منجمد

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: هزار و ۲۸۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

محمدعلی کاظمی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در توزیع مرغ و تخم‌مرغ هیچ کمبود و مشکلی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: بازار گوشت مرغ منجمد خوب است و از ۲ هزار تن مرغ آماده توزیع تاکنون هزار و ۲۸۰ تن، توزیع شده است.


او ادامه داد: همچنین از ۱۰ دی تا ۱۸ اسفند هزار و ۴۰۹ تن گوشت منجمد شامل هزار و ۱۳۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۲۷۹ تن گوشت منجمد گوسفندی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کاسبان امین، شرکت‌های تعاونی مصرف کارمندان و کارگری، بیمارستان‌ها، خیریه‌ها و پادگان‌ها توزیع شده است.


به گفته معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در کارگروه تنظیم بازار استان توزیع مجدد گوشت منجمد گوساله به تصویب رسید و توزیع گوشت منجمد گوسفندی هم در حال پیگیری است.

کاظمی با اشاره به اینکه مردم بیشتر خواهان خرید گوشت گرم هستند، واردات گوشت و افزایش ورود دام زنده به کشتارگاه‌ها را از راهکار‌های کاهش التهاب بازار گوشت بیان و اضافه کرد: گوشت گرم وارداتی فعلا فقط در تهران توزیع شده و به استان‌ها نرسیده البته وزارت جهاد کشاورزی تلاش می‌کند با افزایش واردات گوشت گرم، سایر استان‌ها را نیز پوشش دهد.
او در خصوص برنج هم گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷ تن برنج هندی و هزار و ۸۰۰ تن برنج تایلندی توزیع شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر نظارت مستمر بازرسی اصناف، بسیج اصناف و تعزیرات بر بازار شب عید و ماه رمضان از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴ و یا جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.