فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س)

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.

محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز به ایستگاه چهل و چهارم امید و افتخار در منطقه ۱۸ رسیدیم. روز‌های اولی که شنبه‌های امید و افتخار راه افتاد خیلی از عزیزان دلسوزانه می‌گفتند شاید این میزان پروژه برای افتتاح وجود نداشته باشد، اما از ۲۲ بهمن ماه هر روز رویداد امید و افتخار در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به مصوبات قرار خدمت در منطقه ۱۸ اظهار کرد: عزم جدی در مدیریت شهری برای خدمت به مردم عزیز شکل گرفته است و در حال حاضر با تمام وجود هر آنچه که در مدیریت شهری وجود دارد و می‌توان به مدد گرفت برای خدمت به مردم پای کار می‌آید.

وی تصریح کرد: ثمره نگاه قرارگاهی در شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است و بیش از ۴۰ جلسه قرارگاهی در حوزه اجتماعی شکل گرفته و شاهد اجرایی شدن مصوبات آن هستیم.

توکلی زاده خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مشارکت مردمی در حوزه‌های مختلف بسیار گسترده است و یک روحیه مشارکتی، ایثارگری، دگرخواهی و خیر جمعی در شهروندان منطقه ۱۸ دیده می‌شود.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: گذرگاه ویژه حضرت فاطمه الزهرا (س) و پدیده‌ای که می‌تواند تغییرات جدی در این منطقه ایجاد کند، بسیاری از زیرساخت‌های آن فراهم شده و این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: همه شهروندان در سامانه شهردار من می‌توانند شرکت کنند و با مشارکت مردم پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند.

توکلی‌زاده خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم با خدمت جهادی تعادل بین شمال و جنوب شهر را ایجاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار