توزیع ۴۰۵ تن انواع کالا‌های اساسی در ۱۲۰ غرفه نمایشگاه تنظیم بازار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع ۴۰۵ تن انواع کالا‌های اساسی در ۱۲۰ غرفه نمایشگاه تنظیم بازار کرمانشاه بین شهروندان خبر داد.

علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : جزو اولین استان‌های در کشور بودیم که با همکاری اتحادیه اصناف و نمایشگاه بین المللی و شهرداری کرمانشاه به مدت ۱۲ روز نمایشگاه تنظیم بازار را با استقرار ۱۲۰ غرفه در بوستان شاهد کرمانشاه برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در استانداری کرمانشاه و تاکید استاندار به منظور حذف واسطه‌ها و دلالان این نمایشگاه در فضایی شامل ۲ هزار و ۵۰۰ متر برپا شد و اقلام تنظیم بازار و تولیدات صنایع کشاورزی و تولیدات زنان روستایی در دسترس شهروندان کرمانشاهی قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: با همکاری اداره غله و تعاون روستایی و امور عشایری و اتحادیه دامداران موفق شدیم در نمایشگاه مذکور نزدیک به ۴۰۵ تن کالای اساسی شامل؛ نزدیک به ۲۵۰ تن برنج هندی و تایلندی، ۲۵ تن شکر، ۲ تن مرغ گرم، چهار تن قند، نزدیک به ۱۸ تن گوشت گرم گوسفندی و گاوی و ۴۹ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد، روغن ۳۰ تن، تخم مرغ ۶ تن، رب ۲۰ تن و ماکارونی یک تن به همراه تولیدات صنایع کشاورزی و زنان روستایی را بدون واسطه در اختیار مراجعین قرار دهیم.

چاله چاله، برپایی نمایشگاه تنظیم بازار کالا‌های اساسی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را امری مهم و بی سابقه برشمرد و گفت: تصمیم داریم با همکاری شهرداری کرمانشاه در مناطق مختلف شهر کرمانشاه کار توزیع کالا‌های اساسی و گوشت قرمز را در غرفه‌های تدارک دیده شده به صورت ثابت ادامه دهیم که این مهم به طور قطع در تنظیم بازار کالا‌های اساسی و رضایت مندی شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

وی از فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان کرمانشاه خواست همراه با شهر کرمانشاه برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا‌های اساسی را در شهرستان‌ها عملیاتی نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.