آماده‌باش آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از آماده‌باش تمام نیرو‌های آتش‌نشانی و خدمات‌شهری همزمان با شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

محمود ایرانمنش، با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و شلوغی و ترافیک شهر بعد از ساعات افطار، همکاری مجموعه شهرداری در روز‌های پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان را ضروری دانست.

او گفت: آماده‌باش نیرو‌های آتش‌نشانی و خدمات‌شهری شهرداری کرمان و هماهنگی و همکاری با اورژانس و نیروی انتظامی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال و ایام عید نوروز ضرورت دارد.

ایرانمنش افزود: همچنین جمع‌آوری شاخ‌وبرگ ناشی از هرس درختان در سطح مناطق و موارد مستعد آتش ‎سوزی باید در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به نظارت کامل بر دو مجموعه بزرگ تفریحیِ «پردیسان قائم (عج)» و پارک «شهید باهنر» و پارک‌های «انقلاب» و «مادر» گفت: نیاز است با نصب تابلو‌های ممنوعیت آتش‌افروزی، به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

ایرانمنش از تجهیز خودرو‌های اجراییات به خاموش‌کننده خبر داد و بیان کرد: لازم است خودروی مدیران شهرداری و شهرداران مناطق نیز به خاموش‌کننده دستی مجهز شود.

ایرانمنش، بر اجرای گل‌کاری، جمع‌آوری خاک‌و‌نخاله از معابر شهری و پاک‌سازی دیوار‌های شهر از شعارنویسی تأکید کرد و گفت: سرعت‌بخشیدن به رنگ‌‎آمیزی و شست‌وشوی جدول‌ها در مسیر‌های اصلی به‌خصوص رینگ دور شهر، ضرورت دارد.

او، شست‌وشوی تابلو‌های راهنما در ورودی‌ها و محدو شست‌وشوی جدول‌ها در مسیر‌های اصلی به‌خصوص رینگ دور شهر، ضرورت دارد.

او، شست‌وشوی تابلو‌های راهنما در ورودی‌ها و محدودۀ شهر به‌منظور دید بهتر مسافران و رنگ‎آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس را ازجمله دیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: نیاز است سرویس‌های بهداشتی سیار نیز در مکان‌های مورد نیاز نصب شود.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، نصب تابلوی راهنمای مسافر برای استفاده از سرویس بهداشتی و حمام را ضروری دانست و گفت: باید نمازخانه و سکوی نماز در مکان‌های مناسب دیده شود.

ایرانمنش، با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در محدودۀ گلزار شهدا ازجمله نورپردازی، ایجاد گذر نوری، اجرای سفره‌های هفت‌سین و گل‌آرایی گفت: علاوه بر آن، زیباسازی مناطق مسافرپذیر ازجمله میدان «شهدا»، پیاده‌راه «شهید تجلی»، محدودۀ میدان «گنجعلی‌خان» و بازار بزرگ کرمان در دستور کار قرار دارد.

او بر پاک‌سازی ورودی‌های شهر کرمان از خاک‌و‌نخاله و زباله تأکید کرد و گفت: شست‌وشوی درختانِ بزرگراه‌ها و رنگ‌آمیزی جدول‌های بلوار «۲۲ بهمن» نیز در دستور کار قرار دارد.

ایرانمنش گفت: اقدامات انجام‌شده در این مجموعه تفریحی، در جنوب‌شرق کشور بی‌نظیر است که امیدواریم مورد رضایت شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار