دیدار با ۲ هزار خانواده شهید در چهارمحال وبختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح "سپاس" و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از ابتدایی دهه فجر دیدار و سرکشی از دو هزار خانواده شهید و جانباز استان انجام شد.

اسماعیل عسگری در دیدار با دو خانواده شهید به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این دیدار‌ها از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا روز ۲۲ اسفندماه به مناست بزرگداشت روز شهدا اجرا شد و در این دیدار‌ها مدیران استان و شهرستانی نیز همکاران بنیاد شهید وامور ایثارگران استان را همراهی کردند.

وی با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه‌ای بر گردن مردم و مسئولان دارند، افزود: پاسداشت ایثارگری این خانواده‌ها، دیدار و سرکشی و بررسی مسایل و مشکلات این خانواده‌ها از مهم‌ترین وظایف است.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، دیدار با خانواده شهدا همزمان با هفته شهید در قالب "طرح سلام شهید" انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار‌ها با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا افزود: عزت و اقتدار، آرامش و امنیت ایران اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

محسن حسین میرزایی افزود: از خودگذشتگی و ایثارشهدا باعث ایجاد امنیت شده و اگر این ایثارگری نبود امروز جای جای کشور و استان میدان نبرد با دشمن بود و ما باید به شکرانه نعمت امنیت، قدرشناس شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها باشیم.

وی اظهارداشت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران نباید مختص بک زمان خاص باشد و باید تمام طول سال روز شهید و شهادت باشد و به فرهنگ شهید و شهادت توجه ویژه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار