معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از افزایش ۲۰ درصدی پرداخت صدقه در استان خبر داد.

لطفی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال پرداخت صدقه از سوی مردم خراسان جنوبی به میزان ۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲۰ درصد داشته است.

او افزود: امسال ۱۱۴ هزار و ۵۲۷ مشترک صنادیق صدقات کوچک و بزرگ در سطح استان فعال بوده است.

لطفی اظهار کرد: تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از مزایای پرداخت صدقه از طریق کد است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای ایجاد QR از پارسال تا پایان ۱۱ ماهه امسال، ۸۷ هزار و ۶۱۹ مشترک QR کد حقیقی و حقوقی در سطح استان فعال که بیشترین مربوط به مشترکین حقیقی است.

او عنوان کرد: صدقات جمع آوری شده در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی و موردی هزینه می‌شود.

لطفی گفت: مردم می‌توانند جهت پرداخت صدقه به روش الکترونیکی از طریق کد QR با استفاده از گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و همچنین برنامه QR اسکن بر روی گوشی خود نصب داشته باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: راحت‌ترین روش دریافت اپلیکیشن اسکن کد، ارسال پیامک عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۳۰۰۰۰۳۳۸۰۸ است و این برنامه کاربردی کم حجم و به راحتی از طریق برنامه بازار قابل نصب است.

او ادامه داد: برای هر مشترک صندوق‌های کوچک خانگی نیز یک کد QR اختصاصی ایجاد شده که می‌توانند علاوه بر صدقه به صورت فیزیکی به روش الکترونیکی نیز اقدام نمایند.

به گفته لطفی طرح QR همزمان با سراسر کشور از نیمه دوم سال گذشته در استان اجرایی شده است و امیدواریم مردم خیر و نوع دوست استان با استفاده از روش‌های الکترونیکی پرداخت صدقه و سایر کمک‌ها به کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولین فرصت این کمک‌ها به دست نیازمندان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.