کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا اویل هفته آینده آسمان استان نیمه ابری است.

زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا نیز در ارتفاعات و به ویژه برخی نواحی جنوبی، بارش‌های رگباری پراکنده پیش بینی شده است.

او افزود: همچنین از امروز تا اواخر هفته کنونی، وزش باد به خصوص در نواحی باد خیز استان، همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر پنجشنبه نیز استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که این رویداد در برخی نقاط استان منجر به بارش‌های تناوبی همراه با رعد و برق خواهد شد.

عنایتی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با ۶ و ۳۱ درجه سلسیوس سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از ایستگاه هواشناسی سرخس با ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

او تصریح کرد: دمای هوای شهر مشهد هم اکنون ۱۸ درجه سلسیوس است و در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و بر اساس پیش بینی‌ها امروز دمای شهر مشهد در خنک‌ترین ساعات به ۱۱ و در گرم‌ترین ساعات با یک درجه افزایش نسبت به روزگذشته ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.