ساعت پخش و بازپخش سریال‌های نوروز ۱۴۰۲

«نون خ»،«آتش و باد» ،«فضانوردان» و «آخرین اتوبوس»سریال‌های تلویزیون در نوروز ۱۴۰۲ امسال هستند.

با تقارن نوروز و رمضان، ۵ سریال ایرانی و ۶ سریال خارجی در گونه‌های متنوع طنز، تاریخی، درام و جاسوسی در جدول پخش شبکه‌های سیما قرار گرفته است.

سریال پرطرفدار «نون خ» که تاکنون ۳ فصل آن به روی آنتن رفته است امسال فصل چهارم آن در ایام عید برای علاقه‌مندان این سریال از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود. این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و تکرار آن ۲ بامداد،۹صبح و ۱۵  از آنتن شبکه یک پخش می‌شود.

 

 

سریال‌های نوروز ۱۴۰۲ تلویزیون

از دیگر بازیگرانی که پیش‌تر در این سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد و همچنین ورود بیژن بنفشه خواه به مجموعه اشاره کرد.

همچنین ادامه سریال «گیلدخت» روز‌های پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۲ و تکرار آن ۲ بامداد،۹صبح و ۱۵ ظهر برای علاقه‌مندان سریال‌های تاریخی پخش می‌شود.

سریال الف فاخر «آتش و باد» محصول مرکزسیما فیلم و با تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است که از جمعه ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. بازپخش این مجموعه ساعت ۲۳:۴۵ و ۱۰:۴۵ دقیقه است. مجموعه «آتش و باد» به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

سریال‌های نوروز ۱۴۰۲ تلویزیون

شبکه چهار سیما سریال «جانشینی» را در ۲۰ قسمت برای علاقه‌مندان در شب‌های نوروزی پخش می‌کند.این سریال هر شب ساعت ۲۴ به روی آنتن خواهد رفت و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۶:۳۰ همان روز تکرار خواهد شد.

داستان این سریال بر روی خانواده روی متمرکز است. «لوگان روی» بزرگ خاندان روی و صاحب یک امپراطوری رسانه‌ای بزرگ در آمریکا به دلیل بیماری برای مدتی از کار کناره گیری می‌کند و پسر بزرگش برای مدتی جانشین او می‌شود.فصل نخست این سریال در ۱۰ قسمت محصول ۲۰۱۸ و فصل دوم نیز در ۱۰ قسمت محصول سال ۲۰۱۹ است.

شبکه پنج سیما یک سریال با موضوع امنیتی با نام «ضد حمله» را برای علاقه‌مندان سریال‌های خارجی پخش می‌کند. کارگردان این مجموعه احمد علا الدیب است و هند صبری، احمد عز، صلاح عبدالله و مایان السید بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیون به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال درباره «سیف العربی» مامور مخفی اطلاعات مصر است که ماموریت دارد در عراق در مورد نفوذی‌های صهیونیست و اهداف پیش روی آن‌ها در منطقه اطلاعات جمع آوری کند. «ضد حمله» ساعت ۲۰ از شبکه پنج پخش و تکرار آن ساعت ۲۴ خواهد بود.

شبکه افق سریال «غربت فلسطین» محصول سوریه در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی حاتم علی در جدول پخش برنامه‌های نوروزی خود قرار داده است.

شبکه امید دو مجموعه نمایشی جذاب و مخاطب پسند را با عناوین «فضانوردان» و «آخرین اتوبوس» را برای پخش نوروزی آماده کرده است.«فضانوردان» در ۱۰ قسمت از اول تا دهم فروردین ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه امید پخش می‌شود. پس از آن سریال «آخرین اتوبوس» در همین ساعت روانه آنتن می‌شود. بازپخش این سریال‌ها ساعت ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

همچنین شبکه تماشا نیز همزمان با نوروز ۱۴۰۲ کنداکتور روتین خود را تغییر داده و پخش سریال‌های ایرانی و خارجی را برای این ایام در نظر گرفته است.

سریال‌های نوروز ۱۴۰۲ تلویزیون

«آوای باران» هر روز ساعت ۱۸ تکرارساعت ۱۲ روز بعد ؛ سریال کره‌ای «سایمدانگ» هر روز ساعت ۱۹ تکرارساعت ۱۳‌‌،۷،۱؛ «چار دیواری» هر شب ساعت ۲۰تکرارساعت ۱۴،۸،۲؛ فصل سوم سریال «زیر خاکی» ساعت ۲۱ تکرارساعت ۱۵،۹،۳ ؛ «مندلورین» ساعت ۲۲ تکرار ۱۶،۱۰،۴؛«پژمان» ساعت ۲۳ تکرار ساعت ۱۷،۱۱،۵  روی آنتن شبکه تماشا می‌روند.

همچنین مجموعه تلویزیونی «نون خ ۴» نیز به صورت همزمان از شبکه تماشا ساعت ۲۴ پخش  و ساعت ۶ صبح تکرار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۰:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا سریال ازسرنوشت را پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
متهم گریخت عاااااالیه.بعد اینهمه سال تکراری نشده که هیچ جالب تر هم میشه.