فرمانده نیروی هوایی ارتش:

غائله جنگ شناختی دشمن هنوز تمام نشده است

امیر سرتیپ حمید واحدی با اشاره به اتفاقات چند ماه اخیر در کشور گفت: هنوز غائله جنگ شناختی تمام نشده و باید مراقب باشیم.

امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: نیروی هوایی الهی در دوران دفاع مقدس از شروع جنگ تحمیلی با انقلاب، مردم و ولایت بود.

او افزود: چند ماهی کشور به خاطر بی‌تدبیری برخی افراد که به خوبی به فرمان فرمانده کل قوا گوش ندادند، دچار تب و تاب شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اظهارکرد: مقام معظم رهبری سال‌ها دغدغه فضای مجازی را داشتند و مشاهده کردیم دشمنان با جنگ ترکیبی و شناختی چه بلایی سر جوانان ما می‌آورند.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن در تلاش است ذهنیت جوانان کشورمان را عوض کند، گفت: جوانان کشورمان هر لحظه در فضای مجازی ضربه می‌خورند که لازم است با زبان جوانی با آن‌ها سخن گفت و هدایتشان کرد.

امیر سرتیپ واحدی درخصوص راهیان نور ادامه داد: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.

او با تاکید بر لزوم مراقبت از جوانان افزود: جنگ فرهنگی بدتر از جنگ سخت است و ممکن است هرلحظه تعرض صورت گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت نظام جمهوری اسلامی را رهبری بزرگ و مقتدر دانست و گفت: سخنان و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب در هر زمینه، کاملتر از تمام دانشمندان دنیا بوده و باید با تمام وجود پشتیبان ایشان باشیم.

امیر سرتیپ واحدی از فرمانده و کارکنان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول که همیشه پای کار هستند و این نمایشگاه را برپا کردند و همچنین از مسئولان شهرستان‌های دزفول و اندیمشک قدردانی کرد.

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول روز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسوولان شهرستان‌های دزفول و اندیمشک گشایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.