امیر واحدی:

راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص جهاد تبیین گفت: راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است.

  فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز (شنبه) در آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: امید است  تمام اسکادران نیروی هوایی نیز به دست صنعتگران داخلی تولید شود.

او می گوید: پایگاه چهارم شکاری دزفول همواره قهرمان بوده و تلاش نیرو‌های این پایگاه در دوران دفاع مقدس جای قدردانی دارد. نمایشگاه راهیان نور هر سال در پایگاه هوایی دزفول برپا می‌شد، ولی در ۲ سال گذشته به خاطر شرایط کرونایی برپا نشد.

به گفته فرمانده نیروی هوایی ارتش ، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پشتیبان و حامی راهیان نور بوده‌اند که ما هم در راستای لبیک به فرمان ایشان مبنی بر جهاد تبیین، نمایشگاه هوایی دزفول را برپا کرده‌ایم.

امیر واحدی کلید موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را وحدت و یکپارچگی دانست و گفت: دزفول و اندیمشک، دو شهر قهرمان و مقاوم ایران اسلامی هستند که در مقابل دشمن بعثی در کنار یکدیگر ایستادند.

او گفت تک، تک ما برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین تلاش می‌کنیم.

 امیر واحدی می گوید: غیور مردان و تیزپروازان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس به قلب دشمن زدند و این دوران را با پیروزی پشت سر گذاشتند.  

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عقابان تیزپرواز نیروی هوایی برای دفاع از مرز‌های هوایی و زمینی در آمادگی کامل به سر می‌برند و با تمام وجود آماده لبیک به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

او گفت: ما هیچ چشم داشتی به کشور دیگری نداریم، ولی اگر کسی دست از پا خطا کند، جواب بسیار محکمی دریافت خواهد کرد.

  بیستمین نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول، امروز   در آیینی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان دزفول و اندیمشک گشایش یافت.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.