همکاری ۳۰ راهبر شغلی با کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان، ۳۰ راهبر شغلی با این نهاد همکاری می‌کنند.

مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طرح راهبری شغلی با هدف معرفی مددجویان جویای شغل به صاحبان مشاغل و کارآفرینان در راستای آموزش و خودکفایی آن‌ها اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه در این طرح کارآفرینان موفق در فرآیند اجرای طرح‌های اشتغال، مددجویان را تا مرحله خودکفایی همراهی می‌کنند افزود: در طرح راهبری شغلی نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال، تأمین لوازم مورد نیاز، ارائه تسهیلات و آموزش به متقاضیان توسط این نهاد با مشارکت راهبران شغلی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۰۰ طرح اشتغال در زمینه‌های دامداری، فرش و گلیم، صنایع دستی، زنبورداری و کشاورزی با همکاری راهبران شغلی اجرا شده است.

امیری با اشاره به برگزاری همایش راهبران پیشران ملی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵ راهبر شغلی استان در این همایش تجلیل شدند.

لازم به ذکر است، از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار