توسعه فعالیت های گروه های جهادی در نقاط دور افتاده

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در حل وضعیت زندگی مردم در نقاط دور افتاده توسعه پیدا کرده است.

 صبح امروز  ۲۵ اسفند ماه کارگروه بسیج سازندگی استان کرمان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان و تعدادی از مدیران سازمان‌های اجرایی در سالن پیامبر اعظم (ص)  استانداری کرمان برگزار شد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در این جلسه  با قدردانی  از خدمات بسیج سازندگی در فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، گفت: بسیج سازندگی همپای سایر دستگاه‌ها و بعضا پیشرو در عرصه خدمت‌رسانی وارد شده و قدرت و توان جهادی و کار عمرانی شبانه‌روزی را به نمایش گذاشته است.  

او بسیج سازندگی را یک مجموعه خدمتگزار خواند و افزود: اقدامات گروه‌های جهادی، بهبود زندگی مردم را شامل می‌شود و همت گروه‌های جهادی و فعالیت آن‌ها در حل وضعیت زندگی مردم در نقاط دور افتاده توسعه پیدا کرده است و آن ها با کمترین هزینه و سرعت بالا و کیفیت عالی، در امر خدمت‌رسانی و کار عمرانی، تلاش می‌کنند. 

 آیت اللهی موسوی بیان داشت: گروه‌های جهادی ظرفیت بسیار خوبی در اکثر حوزه‌ها دارند و با مشارکت بسیج  می توان از تمام ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در امور خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی می‌توان استفاده کرد.  

سرهنگ بهروز، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز به اهم فعالیت‌های بسیج سازندگی استان اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، فعالیت‌های چشمگیری در استان و مناطق روستایی دارد.

در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی استان ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار