استاندار ایلام:

در نوروز نظارت‌ها بر بازار و ارائه خدمات تشدید شود

استاندار ایلام گفت: با توجه به ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان نظارت‌ها بر بازار و ارائه خدمات تشدید شود.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در نشست ستاد سفر‌های نوروزی با حضور شهرداران و دهیاران استان گفت: با توجه به ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان، نظافت عمومی داخل شهر‌ها و مکان‌های عمومی باید به طور ویژه در در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر فعالیت هم جانبه دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس‌راه در ایام نوروز برای خدمات‌دهی به مسافران، افزود: فعالیت امداد خودرو‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی نظیر اورژانس و هلال احمر در مسیر‌ها باید گسترده و شبانه‌روزی باشد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها محلی را برای استراحت‌گاه مسافران نوروزی مشخص و مهیا کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بر فعال شدن گشت‌های ویژه زیست‌محیطی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و ساخت و ساز‌های غیر مجاز تاکید کرد و گفت: باید در این ایام تیم‌های گشت زیست‌محیطی فعالیت خود را بیشتر کنند و دستگاه‌های متولی در این ایام، مدت زمان نظارت‌ها و فعالیت‌های خود را افزایش دهند.

بهرام‌نیا تاکید کرد: در این ایام همچنین ضرورت دارد اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت جوی و آخرین وضعیت ترافیکی مسیر‌های مواصلاتی استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام بر آماده‌سازی یادمان و گلزار‌های شهدا برای حضور گروه‌های راهیان نور تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر ۵۰ میلیارد تومان برای یادمان‌ها در نظر گرفته شد که از این مبلغ ۳۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است که ۱۱ میلیارد تومان نیز برای ۲ یادمان شرهانی و قلاویزان تخصیص یافته است.

وی خواستار اتخاذ تمهیدات و برنامه‌ریزی در ایام نوروز برای کاهش میزان تلفات جاده‌ای شد و ضمن تاکید بر حضور پلیس در تمامی نقاط حادثه‌خیز استان، خاطرنشان کرد: باید در مقایسه با ایام نوروز سال گذشته ۵۰ درصد تلفات جاده‌ای در استان کاهش یابد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: به دلیل ایمن بودن راه‌ها، تا پایان نوروز تمامی فعالیت‌های عمرانی غیرضروری در استان متوقف می‌شود.

استاندار ایلام گفت: همه باید از مهمانان نوروزی به نحوه شایسته پذیرایی کنیم و تمامی اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی برای ارایه خدمات‌دهی بی‌وقفه و مستمر به مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.