رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام:

سرعت مجاز رانندگی در سفرهای نوروزی ۱۰ کیلومتر کاهش یافت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام گفت: سرعت مجاز رانندگی در محور‌های موصلاتی استان ۱۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافته است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با هدف ارتقاء ایمنی سفر‌های نوروزی در بخش ناوگان عمومی (حمل مسافر وبار) طرح کاهش سرعت مجاز خودرو‌ها تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

سرهنگ کهزادی اظهار داشت: در اجرای مصوبات جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز، طرح کاهش ۱۰ کیلومتر بر سرعت مجاز خودرو‌ها در تردد‌های بین شهری در طول اجرای این طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت سلامت سفر‌های هموطنان با ناوگان اتوبوس برون شهری و خودرو‌های حمل بار برای پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی در این حوزه، طرح مذکور با نظارت پاسگاه‌های و گشت‌های پلیس راه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان بیان داشت: مسافران اتوبوس‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس در طول سفر از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ مراتب را اعلام تا در اولین پاسگاه پلیس راه موضوع رسیدگی و با تخلف ارتکابی برخورد قانونی لازم انجام گردد.

سرهنگ کهزادی در خاتمه گفت: برابر مقررات جاری در صورت وقوع تصادفات که رانندگان اتوبوس در وقوع آن‌ها نقش و تقصیر داشته باشند دفترچه کار و ثبت ساعت آنان برابر مدت‌های معین اخذ و بایگانی شده و از رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه مسافربری منع خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.