شروع فعالیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در کردستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: فعالیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی استان با حضور استاندار رسماٌ آغاز شد.

منصور مهرزاد امروز در مراسم آغاز به‌کار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی که با حضور استاندار کردستان، معاون عمرانی استاندار کردستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، فرماندار سنندج و جمعی از مسئولان عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه‌ها با هدف استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی و ارائه اطلاعات ضروری در خصوص اماکن اقامتی و خدماتی و جاذبه‌های گردشگری، در ورودی شهر‌های استان راه‌اندازی شده است.

دبیر ستاد اجرای خدمات سفر کردستان افزود: در‌این پایگاه‌ها، علاوه بر راهنمایی مسافرین نوروزی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، زیست‌محیطی و اطلاع‌رسانی، مکان‌هایی به‌عنوان نمازخانه، فضای دوستدار کودک و انجام فوریت‌های پزشکی تعبیه شده تا در‌صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

او عنوان کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی به‌همت جمعیت هلال احمر کردستان و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، پلیس‌راه و ... در مبادی ورودی شهر‌های مسافرپذیر راه‌اندازی شد.

مهرزاد یادآور شد: تعامل و همکاری مؤثر میان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی ضروری است و باید زمینه نشاط و آرامش مردم و مقدمات سفری ایمن را در این ایام فراهم کنیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های نوروزی توسط اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر از ٢٥ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان ١٤ فروردین‌ماه ١٤٠٢ ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.