برگزاری ویژه برنامه تحویل سال در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

ویژه برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: ویژه‌برنامه تحویل سال نو دوشنبه (۲۹ اسفندماه) از ساعت ۲۳ در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

امیرعباس حقیقی گفت: سخنرانی، قرائت دعای توسل، نورافشانی و مدیحه‌سرایی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت آغاز سال جدید و سال تحویل در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

او گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا ویژه‌برنامه‌های سال نو برگزار نشد، اما امسال پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۳ میلیون زائر ایام نوروز به این حرم مطهر مشرف شوند.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر شاهچراغ (ع) با بیان اینکه علاوه‌بر زائران ایرانی، گردشگران خارجی و زائران از کشور‌های عربی نیز در این ایام به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، تصریح کرد: مردم استان و دیگر زائران ۲۴ ساعته در همه روز‌های هفته می‌توانند برای زیارت به این مکان مقدس مراجعه کنند.

او گفت: اجرای نقالی زندگی‌نامه حضرت احمدبن‌موسی (ع) تا دوم فروردین ۱۴۰۲، مسابقات فرهنگی، سخنرانی و مداحی از برنامه‌های ایام نوروز است.

حقیقی همچنین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزءخوانی قرآن با تلاوت قاریان برجسته کشوری و استانی هر روز از ساعت ۱۰:۴۵ در حرم مطهر برگزار و به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار