رئیس هیئت فوتبال تهران در آستانه کناره گیری

رئیس هیئت فوتبال استان تهران تا ساعاتی دیگر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

حبیب‌الله شیرازی پس از ۱۵ سال سکان‌داری فوتبال پایتخت و پس از تحمل سال‌ها و به‌طور ویژه‌تر ماه‌ها انتقادات فراوان به عملکرد خود و اطرافیانش از صبح امروز به‌طور بی‌سابقه‌ای تحت شدیدترین فشار‌ها بابت واگذاری مسئولیتش قرار گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال تهران که از حالا باید پسوند پیشین را نیز بالاخره بعد از سال‌ها به عنوان وی اضافه نمود، با نظر اکثریت قاطع اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در آستانه برکناری رسمی قرار دارد که البته به وی پیشنهاد شده با انتشار رسمی یک استعفای محترمانه به دوران طولانی‌مدت فعالیت خود پایان دهد.

درحالی‌که خبر کنار رفتن حتمی حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران قطعی شده، اما گزینه‌های احتمالی وی نیز خیلی سریع معرفی شده‌اند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که ماه گذشته در گفت‌وگویی کوتاه با رسانه‌ها وعده رسیدگی به مسئله هیئت فوتبال استان تهران را داده بود، در این راستا اقدام کرد و اکنون به طور عملی ظاهرا هیئت فوتبال این استان روند یک فروپاشی دموکراتیک را طی می‌کند.

درحالی‌که سایت رسمی فدراسیون فوتبال نسبت‌به موضوع روز فوتبال تهران هنوز واکنشی نشان نداده، حالا، اما خبر‌ها از آغاز مذاکرات برای سپردن سکان فوتبال پایتخت به فرد جدید حکایت دارد.

از حسین خبیری، عضو فعلی هیئت مدیره پرسپولیس که سابقه مدیریت در بیشتر باشگاه‌های شاخص تهرانی نظیر پرسپولیس، سایپا، هوادار و... را در کارنامه دارد و همچنین به جهت سال‌ها شناخت فوتبال تهران به واسطه داشتن مسئولیت‌های اجرایی در اداره کل ورزش و جوانان تهران و ریاست هیئت‌های فوتبال چندگانه پایتخت، در زمره جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی حبیب‌الله شیرازی در ریاست هیئت فوتبال تهران یاد می‌شود.

مهدی تاج باید ابتدا سرپرست موقت و منتخب خود را معرفی کند تا مقدمات بروکراسی اداری و قانونی و روند انتخاباتی آن به‌طور طبیعی طی شود. ابراهیم شکوری، رئیس فعلی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و احمدرضا براتی، عضو فعلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، نفراتی هستند که تاج برای سپردن مسئولیت هیئت فوتبال استان تهران در ذهن دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
با این مدیریت افتضاح و سرگردانی بچه های و استعدادهای تهرانی
برای هرکسی که دستی در کار داشته متاسفم و به عبارتی از تون نمی گذرم.بچه من ۸ سال واسه فوتبال زحمت کشید و با هزار امید و آرزو رفت و اومد و آخرش هیچی ،هیچ،
به اذعان مربی هاش هم هم با استعداد و هم توانمند.
کل مجموعه فوتبال را دلم می خواد .......
آخرین اخبار