عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توافق تهران و ریاض شرایط را برای از سرگیری مذاکرات بهتر می‌کند

شهریار حیدری گفت: موانعی بر سر راه برجام هستند که با توافق تهران و ریاض شرایط برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای بهتر می‌شود.

شهریار حیدری با اشاره به توافق ایران و عربستان، گفت: توافق تهران و ریاض در حوزه بین الملل و منطقه اثرگذار است، چرا که صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه بستگی به همکاری همه کشور‌ها به ویژه ایران و عربستان دارد، جمهوری اسلامی همواره با اتخاذ مواضع امنیت پایدار در منطقه، به دنبال برقراری ارتباط با همسایگان از جمله عربستان است.

وی بیان کرد: در طول یکسال و نیم گذشته نشست‌های متعدد بین ایران و عربستان در بغداد برگزار که روز گذشته توافق حاصل شد این توافق بر اقتصاد تاثیر مثبت دارد، اما تیم اقتصادی دولت ضعیف است و متاسفانه این موضوعات و توافقات اثری بر توسعه اقتصادی و بهبود معیشت ندارد به طور مثال وزارت صمت برنامه‌ای برای توسعه روابط اقتصادی ندارد و باید گفت از این دولت نمی‌توان انتظار داشت که توسعه اقتصادی را با تحولات سیاسی رقم بزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آینده برجام به دنبال توافق تهران و ریاض پیش بینی کرد و گفت: موانع بر سر راه توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ قرار دارد که با این توافقات قطعا شرایط برای از سرگیری مذاکرات برجام بهتر خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار