جزئیات ترور فرمانده فلسطینی با ۳۰ گلوله و ضربات چاقو

صبح روز گذشته یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین که در حومه دمشق زندگی می‌کرد با ۳۰ گلوله و ضربات چاقو به شهادت رسید.

ساعت هشت صبح روز گذشته (یکشنبه) «علی رمزی الاسود» (۳۱ ساله) خانه اش را در محله قدسیا در نزدیکی دمشق ترک کرد و در حالی که برای سوار شدن بر خودروی خود آماده می‌شد، توسط افراد ناشناسی به شهادت رسید.

به گزارش الاخبار افراد ناشناس بیش از ۳۰ گلوله به سمت الاسود شلیک کردند که بیش از ده گلوله به وی اصابت کرده بود.

در ادامه این گزارش آماده است: هنگامی که خودرو‌های اورژانس و سرویس‌های امنیتی به محل ترور رسید، شهید الاسود جان باخته بود. هنگامی که جسدش برای تشریح به بیمارستان دمشق منتقل شد، گلوله‌های زیادی از بدنش خارج شد و به نظر می‌رسید با یک سلاح عجیب ویژه ترور کشته شده است.

گزارش پزشکی قانونی آورده است که گلوله‌های زیادی به پیکر این فرمانده جهاد اسلامی اصابت کرده بود، اما او پس از آنکه روی زمین افتاده بود، هدف حمله ضربات چاقو نیز قرار گرفته بود.

براساس این بیانیه، قاتلان در حالی ضرباتی را با سلاح سرد به الاسود وارد اورده بودند که او جان باخته بود و این نشان می‌دهد که قاتلان می‌خواسته اند به عملیات خود ویژگی وحشیانه بدهند.

تحقیقات اولیه نشان داده است که گلوله‌های شلیک شده بسیار زیاد بودندبه طوری که احتمال اینکه الاسود لباس ضد گلوله پوشیده باشد و یا سوار بر خودروی زرهی شود را هم در نظر گرفته بودند. شاهدان عینیی گفته اند که یک خودروی «ون» در هنگام ترک منطقه محل ترور رویت شده است.

الاسود در اردوگاه الیرموک زندگی می‌کرد، اما پس از جنگ در سوریه از آنجا آواره شد و به منطققه دیگری رفت. او دو دختر و یک پسر دارد.

وی عضو گروه «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی بود که در چهارده سالگی به ان پیوسته بود. جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی را مسئول قتل این فرمانده خود دانست و در بیانیه‌ای اعلام کرد که «او به دست مزدوران دشمن صهیونیستی» ترور شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
باید با شدت بیشتر این دشمن صهیونیستی را نابود نمایند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۰:۴۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
بی شک این جنایت ،توسط مزدوران حرام زاده اسرائیل انجام شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
روحش شاد
Netherlands
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا و اسراییل تروریست
Czechia
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
حماس هنوز علیه داعش موضع نگرفته پس حقشه
Iraq
Ali
۲۱:۳۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
اولا این در گروه جهاد اسلامی بود نه حماس....
ثانیا چه ربط داره .....هر کی با اسرائیل مبارزه میکند دشمن داعش به حساب میاد چون داعش خودش اسرائیل است و آمریکا یکی از بنیان گزارش.
آخرین اخبار