وزیر تندروی صهیونیست: فلسطینیان ۱۰۰ سال است که به وجود آمده‌اند!

وزیر دارایی تندروی رژیم صهیونیستی که اخیرا به لفاظی درخصوص نابودی شهرک حواره پرداخته بود، اظهارات عجیبی را درباره سرزمین مردم فلسطین مطرح کرد.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی تندروی رژیم صهیونیستی که اخیر به سبب اظهارات خود علیه شهرک حواره در جنوب نابلس و درخواست نابودی این شهرک جنجال آفرین شده بود، این بار هم در جریان سفر به فرانسه اظهارات عجیبی را بیان کرده است.

اسموتریچ در مراسم تقدیر از "ژاک کوبفر" فعال تندروی صهیونیست و رئیس سابق حزب لیکود در فرانسه، مدعی شد که «چیزی به اسم ملت فلسطین وجود ندارد و فلسطینیان نهایتا ۱۰۰ سال است که به وجود آمده‌اند (!)»

اسموتریچ مدعی شده که فلسطینیان قبل از این تاریخ و فرهنگی در این سرزمین نداشتند و همزمان با مهاجرت یهودیان به این سرزمین، عرب‌هایی هم از خاورمیانه وارد این منطقه شدند و بعدا ملتی فرضی به اسم ملت فلسطین را برای مقابله با صهیونیسم ایجاد کردند.

وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی خواستار تخریب و نابودی شهرک حواره شده بود که این اظهارات موج گسترده‌ای از انتقادات از رژیم صهیونیستی را در سطح بین‌الملل در پی داشت.

این اظهارات پس از انجام یک عملیات شهادت طلبانه دیگر در اطراف دهستان حواره در جنوب نابلس بیان می‌شود.

لازم به ذکر است که دولت فرانسه نیز همانند آمریکا سفر اسموتریچ به این کشور را تحریم کرده و در جریان این سفر هیچ‌یک از مسئولان دولتی فرانسه با این وزیر تندروی اسرائیلی دیدار نکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار