تأمین امنیت اماکن گردشگری با نظارت بیشتر پلیس کرمان در ایام نوروز

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: اماکن گردشگری با نظارت بیشتری از سوی پلیس در ایام نوروز، امنیت شان تأمین می‌شود.

سرهنگ حسن خالقی در جمع رؤسای کلانتری‌های شهرستان کرمان ضمن تبریک سال جدید گفت: سال ۱۴۰۱ سپری شد و در این سال اتفاقات فراوانی رخ داد که جا دارد بنده از مجاهدت‌های تک تک همکاران پرتلاش تقدیر و تشکر ویژه نماییم.

او افزود: پلیس همواره در اجرای ماموریت‌هایش کوشیده و سعی کرده با اقتدار و رعایت اصول حرفه‌ای در کنار مردم باشد.

سرهنگ خالقی بر انجام صحیح، به موقع و هوشمند ماموریت‌های پلیس تاکید و عنوان کرد: در تأمین امنیت و آرامش، سهم کلانتری و پاسگاه‌ها بسیار پررنگ است؛ بنابراین این مطالبه و انتظار وجود دارد که کلانتری و پاسگاه‌ها به به مطلوب‌ترین شکل ممکن همانند گذشته به وظیفه خود عمل کنند.

او ادامه داد: نوروز امسال در زمینه پیشگیری از سرقت‌ها به طور ویژه باید تمرکز کنیم؛ به طوری که سرقت را مهار و به کنترل درآوریم.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه کاهش سرقت‌ها تلاش شده است تا گشت‌های پلیس حضور فعالی در محلات داشته باشند، اظهار داشت: گشت‌های محلات را در تعطیلات نوروز بیشتر خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که سارقان به اموال مردم دست‌درازی کنند.

او افزود: با مالخران نیز مطابق قانون برخورد خواهیم کرد تا این افراد اموال سرقتی مردم را از بین نبرند.

سرهنگ خالقی خواستار نظارت بیشتر بر اماکن گردشگری نظیر محور ملی گردشگری هفت‌باغ علوی و شهربازی کرمان شد و خاطر نشان کرد: در این اماکن به جهت حضور گردشگران، احتمال حضور سارقین بیشتر است و با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ و آمادگی کامل پلیس، تأمین امنیت این اماکن به سبک اصولی لحاظ و بررسی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار