اپوزیسیون و سال نوی خورشیدی بدون توییت!

گویا اختلافات اپوزیسیون دوباره شدت گرفته و آن‌ها برخلاف آغاز سال میلادی، توییتی در آغاز سال نو شمسی منتشر نکردند.

سال جدید شمسی در شرایطی آغاز شد که حدود ۶ ماه پیش از آن به ویژه سه ماه پاییز، اپوزیسیون و جریان‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب و از طرفی کشور‌های غربی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کشور و برهم زدن امنیت ایران به کار بستند.

با وجود همه دشمنی‌ها، سال جدید در اوج آرامش و شادی مردم برگزار شد، اما برخلاف سال نوی میلادی این‌بار خبری از توییت مشترک ضدانقلاب نبود!

چهره‌های سرشناس مدعی مبارزه در شب سال نوی میلادی با انتشار توییتی مشترک خواستند هم اتحاد خویش را نشان بدهند و هم آنکه آشوب‌ها را زنده نگه دارند!

این پیام که البته یک توییت سه خطی بود موجب شد تا رسانه‌های فارسی‌زبان آن را نشانه ائتلاف و وحدت اپوزیسیون قلمداد کنند و خط خبری خود را روی آن متمرکز کنند.

توییت

این توییت مشترک، مخالفانی داشت و برخی همچون عبدالله مهتدی سرکرده کومله آن را منتشر نکرده بودند، اما بعدتر حامد اسماعیلیون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قبل و بعد از توئیت هیچ صحبتی با آن جمع نداشته و چند ساعت قبل سال نوی میلادی به پیشنهاد علی کریمی آن را توییت کرده است.

حالا بعد از حدود سه ماه از سال نوی میلادی، در شب سال جدید شمسی که عید ویژه ایرانی‌هاست، اپوزیسیون نه تنها همان ائتلاف توییتی را حفظ نکرده بلکه در شکننده‌ترین وضعیت خود به‌سر می‌برد.

در ماه‌های اخیر اختلافات میان اپوزیسیون بر سر وکالت دادن به رضا پهلوی تا درگیری‌ها و زد و خورد میان چپگرا‌ها و تجزیه‌طلبان از یک سو با مشروطه‌خواهان از سوی دیگر، وضعیت اسف‌بار لیدر‌های مدعی آشوب‌های اخیر را نشان می‌داد که البته از کنار این آشوب‌ها با گشت و گذار و دیدار با مقامات کشور‌های اروپایی و آمریکا، جیب خود را پر کردند.

منبع: تشنیم

برچسب ها: اپوزیسیون ، توئیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
چهار نفر که هیچ چهار هزار نفر هم باشید کسی در ایران شما را آدم حساب نمیکنه . این را بفهمید و باور کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
خداوند را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داده .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۴:۱۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
هلیکوباکترپهلوی
مسیخ مو پتیخ
کریمی پوز دراز
علی دایی لنگ دراز
خودشیفته
یک بسته ی کامل از عوامل بیماری زا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
همانطور که اپوزیسیون خارج نشین اطلاع دادند سال جدید سال وحدت و همدلی تمام ایرانیان و بلکه تمام مسلمانان منطقه آسیا به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و ایران اسلامی عزیز در مقابل اسرائیل غاصب و استکبار جهانی ایستادگی خواهد شد و سال پیروزی اسلام در مقابل کفر و نفاق خواهد بود ان شالله الرحمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
والا اونایی ک ب ابن افراد معلول حال توجه دارنداز مقامات خارجی بدتر از اینا ، حال روانی شون بدتر هس
فقط برای امیدوار سازی طرفداران این چهار نفر ، شاید کمی توجه دارند ک مثلا اقلیت طرفداران شون کمی بیشتر شه نمیدونن از بین طرفداران شون ، مخالف شونن و برای تفریح ب نظرات شون ، علامت پسند میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
وقی‌اینهاراادم‌می‌بینی‌حالت‌تهوع‌به‌اادم‌دست‌میده،
ودیگراینکه‌اادم‌بی‌حس‌مشی.یعنی‌اینامخوان‌حکومت،
کنند؟؟؟انهم‌درایرانی‌که‌مزه‌ی‌کرامت‌وااقایی‌راباپوس‌و،
گوشت‌لمس‌کرده،اانوقت‌یک‌مشت‌شرابخوارمست‌وعیاشش،
وخمارمخوان‌حکومت‌کنند،شتردرخواب‌بیندپنبه‌دانه‌ووو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ممکنه بفرمایید الان چه کسانی حکومت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
توافق ایران و کشورهای عربی (عربستان , امارات , بحرین و مصر ) , یعنی شکست قطعی اپوزیسیون ضد انقلاب اسلامی که قصد براندازی نظام مقدس ج.ا.ا. را داشتند و نزدیک بودن نابودی اسرائیل و انشاءالله ظهور آقا امام زمان (عج) و نابودی کامل استکبار جهانی . پهلوی و مصی و سپهری و رجوی و نوکر کوچکشان (علی کریمی) , منتظر باشند که به زودی زود و سریعتر از آنکه به ذهنشان برسد , هر کجا که باشند , در چنگ سربازان گمنام امام زمان خواهند بود و به سزای اعمال کثیفشان خواهند رسید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
ازتنور اعتشاش آبی برای قپوزوسیون گرم نشد چقدر احمقند این آدمهاییکه دنباله روی میکنند از این افراد منحل شده که سرگردان در این غربت نشستند طرف گفت من خودم پشت درم تو را کجایت ببرم هرکاری کردند که آشی پخته باشند تنها ثمره اش شد روی سری از سر براداشتن یک عده آدم که تکلیفشان با خودشان معلوم نیست ورو شدن دست یک عده منافق وطن فروش که مثل روباهی که روز گرفته باشد دنبال سوراخ میگردن وچاره ای جز قبول ذلت خواری وترس ندارند که به موقع حسابشان خواهیم رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
این اپوزیسیون فقط برای خودنمایی دست به این کارها میزنند چون در خارج هیچ کس آنهارا داخل آدم حساب نمیکند اما نمیدانند که یک ایرانی واقعی در پایین ترین سطح تحصیلات اینها را آدم حساب نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
خدا رو شکر لال شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما نه می‌بینید و نه می،شنوید. کمی،با دقت به وضع اسفبار اقتصادی داخل کشور نگاه کنید به تامین دارو کشور و گرانی وحشت آور و نا امید کننده در مواد غدایی مسکن و لوازم خانگی کرایه تاکسی،قیمت شیر ولبنیات و... توجه کنید شما کجا ایستاده اید که همه چیز،را گل و بلبل می بینید؟
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۶:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام‌خیلی‌ما‌درایران‌الان‌امینت‌دارم‌ا زدست‌دزدان‌که‌انها‌بهم‌بزندبهم‌ریخته‌هست‌ایران‌عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
اعظم خانم ; از ادبیات پیامت معلومه خیلی کم سوادی ! شعورت هم مثل سوادت خیلی کمه و بعیده در ایران زندگی کنی . ایران با تمام مشکلاتی که داره , بازهم امن ترین کشور دنیاست . حالا اگه نمیخواهید قبول کنید , بخاطر همون شعور پائین خودتونه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
شما فارسی زبان هستید؟!! خودت فهمیدی چی نوشتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
شکر خدا
دشمنان مون ، افراد احمق هس
جای تاسف هس هموطنانی وجود داره در تعداد خیلی کم که از این احمق ها پیروی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
قمپوزیسیون فقط قمپوز ور میکنه وهیچی
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : به اذن الله جل جلاله جمیع اپوزیسیون و دارو دستهای داخلی خارجیشون در تور اطلاعات امنیت ایران اسلامی عزیزمان هستند و به زودی زود تک به تکشان دستگیر و به پنجه قدرت مقتدرانه عدلیه ایران اسلامی عزیزمان سپرده می شوند تا به مجازات‌های کیفری درخورشان برسند .‌‌ التماس دعا و صلوات .