واگذاری امور به مردم، موتور محرک در همه عرصه‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بدون بهره گیری از توان مردم و اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی، اقتصاد شکوفا نمی‌شود.

محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی گفت: واگذاری امور به مردم، موتور محرک همه عرصه‌ها در طول سال‌ها از پیروزی انقلاب تاکنون بوده و این موضوع در سخنان رهبری نیز مورد اشاره قرار گرفت. 

او افزود: در بخش اقتصادی نیز فاصله گرفتن از ظرفیت و توان مردم و دولتی کردن اقتصاد برای کشور هزینه ساز بوده و مارا در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی از افق‌های ترسیمی دور کرده است.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اصل ۴۴ قانون اساسی و اهمیت اجرای صحیح آن اظهار داشت: این موضوع سال‌ها به دلایل مختلف مورد غفلت قرار گرفته و یا بد اجرا شده است، در حالی که ما می‌توانیم مردم را در امور اقتصادی سهیم کنیم و اقتصاد را با مدیریت عالی به دلسوزانی بسپاریم که مردم و جامعه به آن‌ها اعتماد دارند.

دشتی اردکانی تصریح کرد: در اختیار گرفتن بخش‌های حیاتی و مهم اقتصاد توسط شبه دولتی‌ها که مورد انتقاد رهبری قرار گرفت و یا ایجاد انحصار در مسیر اقتصاد پویا باعث شده است بسیاری از امکانات و توانمدی‌های مردمی و یا خدادادی در کشور ما از دست برود و بدون بهره گیری از توان مردم اقتصاد نمی‌تواند شکوفا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.