تردد روان در تمام جاده‌های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛ با اشاره به بارش برف در چند نقطه استان در شب گذشته گفت : تردد در تمام جاده‌های استان کرمانشاه به شکل روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و این بارش‌ها هیج جاده‌ای را مسدود نکرده است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بارش برف در گردنه‌های قلاجه، مله ماس، سرمیل و منطقه اورامانات در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : با فعالیت شبانه روزی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هیچ یک از جاده‌های این نقاط مسدود نیست و راه‌ها کامل باز است.

وی با توجه به وضعیت آب هوایی کوهستانی، معتدل و گرمسیری استان گفت: راهداری کرمانشاه از قبل در خصوص وضعیت جوی استان در تقسیم دستگاه‌های ناوگان خود مانند برف روبی، تیغ زن، نمک و شن پاشی و دیگر موارد در این ایام تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

وی از فعالیت ۴۷ راهدارخانه، ۵۰ اکیپ مستقر و گشت زنی و حدود ۴۰۰ نوع دستگاه ناوگان راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام عید نوروز امسال ۱۴۰۲ خبر داد.

کرمی به تشکیل کمیته "مسافران نوروزی" با هم افزایی چند دستگاه اجرایی با محوریت استانداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این کمیته با توجه به تجربه سالیان گذشته؛ تمام تدابیر لازم را در راستای ایجاد سفری آرام و ایمن برای مسافران نوروزی استان اندیشیده شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار