دوندگان استان همدان مسافر ازبکستان می‌شوند

دبیر هیئت دو ومیدانی همدان گفت: سه دونده نوجوان این استان جواز حضور در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی آسیا را کسب کردند.

سیداصغر ذوقی احسن گفت: در جریان مسابقات و آخرین مرحله رکوردگیری از برترین دوندگان نوجوان کشور که به دعوت کمیته استعداد یابی فدراسیون دو ومیدانی در ورزشگاه افتاب انقلاب تهران برگزار شد، سه دونده همدانی جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۲۳) ازبکستان را کسب کردند.

او گفت: در مرحله دوم و پایانی این برنامه رکوردگیری، یاسین گلمحمدی در ۴۰۰ متر مانع، امیرمحمد رستمی در سه هزار متر و ابوالفضل شکری در ۱۰ کیلومتر پیاده روی با کسب عنوان قهرمانی، مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

ذوقی احسن گفت: البته مرحله اول رکوردگیری هم یاسین گلمحمدی و امیر محمد رستمی ۲ دونده همدانی موفق به شکست حریفان و کسب رتبه ورودی مسابقات قهرمانی آسیا شده بودند.

او گفت: مسابقات قهرمانی دو ومیدانی نوجوانان آسیا اواخر فروردین ماه امسال به میزبانی شهر تاشکند کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و امیدواریم در کنار این سه دونده، یکی از مربیان سازنده همدان نیز اعزام شود.

دبیر هیئت دو ومیدانی همدان با اشاره به جایگاه مطلوب دونده‌های این استان در تیم ملی و حضور موفق در میادین بین المللی گفت: اسفندماه گذشته نیز دونده‌ها صحرانورد همدان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب یک مدال برنز توسط پوریا اسحاقی و ۲ مدال نقره تیمی از سوی پوریا اسحاقی و متین شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.