استاندار کردستان:

پایگاه ثابت هلال احمر در محور دهگلان مستقر می‌شود

زارعی کوشا گفت: استقرار پایگاه ثابت هلال احمر در محور سنندج - دهگلان از مسیر‌های حادثه‌خیز استان، برای کنترل و رسیدگی سریع به حادثه‌دیدگان در دستور کار قرار دارد.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در دهگلان و گردنه صلوات آباد سنندج، افزود: محور سنندج - دهگلان از محور‌های حادثه خیز و برفگیر استان است و همین امر ضرورت احداث پایگاه ثابت در مسیر دهگلان را ضروری می‌سازد و مدیریت ارشد استان تلاش می‌کند تا این مجموعه به زودی در شهرستان دهگلان مستقر شود.

استاندار کردستان ادامه داد: نبود ساختمان اداری و انبار برای هلال احمر شهرستان دهگلان یکی از مشکلات این شهرستان است که این مشکل باید با همدلی نهاد‌های متولی حل شود.

او ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیرو‌های امدادگر، اظهار کرد: حضور در جمعیت هلال احمر بهترین نوع خدمت است چرا که این نیرو‌ها در همه ایام سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

زارعی کوشا بیان کرد: علت موفقیت مجموعه هلال احمر کردستان وجود مدیران پیشگام و پای کار در خدمت رسانی است که برای جوانان امدادگر الگو محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.