روایت نوجوانان روزه اولی در برنامه «آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان

آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان در ماه رمضان همراه روزه اولی‌ها خواهد بود.

معصومه ملالو، تهیه کننده برنامه «آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان گفت: برنامه «آبی فیروزه‌ای» ویژه اذان ظهر است که در ماه رمضان به آداب و رسوم و سنت کشور‌های مسلمان و شهر‌های مختلف ایران می‌پردازد.

این تهیه کننده اضافه کرد: در این برنامه بخشی به نام روزه اولی‌ها داریم که اتفاقات خوب و جذاب یک نوجوان روزه اولی را در یک فضای مفرح در قالب نمایش و روایی پخش می‌شود. در بخش دیگری از این برنامه با حضور حجت‌الاسلام مهدی دربانی به احکام خواهیم پرداخت.

معصومه  ملالو بیان کرد: ما در این برنامه با قاری‌های نوجوان که در سطح کشور، استان و منطقه خودشان رتبه آورده اند، گفتگو خواهیم کرد و با این قاریان درباره حال و هوای عید و موفقیت‌شان گفتگو خواهیم کرد.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: در کنار اذان و مناجات، نوجوانان ترجمه دعای هر روز ماه رمضان را می‌خوانند و گزارشی از مردم درباره کمک و همدلی، کمک به نیازمندان، افطاری دادن، کمک به دیگران و … در این ماه عزیز خواهیم داشت.

برنامه «آبی فیروزه‌ای» به اجرای رامتین چیت سازان، بیتا احمدی، ملیکا شرافتی به تهیه کنندگی معصومه مولالو و گزارشگری مهدیه پهلوانی و نویسندگی شیرین بغدادی در ایام ماه رمضان تا عید سعید فطر از رادیو جوان ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار