۳۰ گروه جهادی در تایباد خدمت رسانی کردند

مسئول قرارگاه جهاد سازندگی تایباد گفت: تعداد ۳۰ گروه جهادی متشکل از ۷۰۰ نفر جهادگر در این شهرستان مرزی خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام ابراهیم بابایی مسئول قرارگاه جهاد سازندگی تایباد گفت: تعداد ۳۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف با ۷۰۰ جهادگر دانشجو در روستا‌های تایباد خدمت رسانی کردند که خدمات این گروه‌ها ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او افزود: این گروه‌های جهادی در ۲۲ روستای محروم و مرزی این شهرستان حضور یافتند و در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی و آموزشی به صورت رایگان خدمات دهی کردند.

مسئول قرارگاه جهاد سازندگی تایباد ادامه داد: گروه‌های جهادی از ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۱ در کنار روستانشینان تایبادی حضور یافتند و اینگونه فعالیت‌ها نقش بسیاری در بهره مندی افراد محروم از خدمات گوناگون دارد.

حجت الاسلام بابایی بیان کرد: ۲۵ پروژه عمرانی شامل خانه، مسجد، مدرسه و خانه بهداشت به همت گروه‌های جهادی عمرانی در روستا‌ها به اتمام رسید که خیرین درمجموع ۲ میلیارد تومان هزینه آن‌ها را متقبل شدند.

او تصریح کرد: ۱۶۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم خدمات پزشکی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی، مامایی و آموزش بهداشت و پخش دارو به مردم ارائه دادند و در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند.

مسئول قرارگاه جهاد سازندگی تایباد تاکید کرد: در زمینه دامپزشکی نیز ۳۳ هزار راس دام سنگین و سبک در ۹ روستا در مقابل بیماری تب برفکی واکسینه شدند و در بین دامداران دارو‌های دامی توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.