گردشگران از نزدیک شدن به دریا در چابهار خودداری کنند

معاون عمرانی فرمانداری چابهار گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، مسافران و گردشگران از نزدیک شدن و شنا در دریای چابهار خودداری کنند .

معاون عمرانی فرمانداری چابهار گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، مسافران و گردشگران از نزدیک شدن و شنا در دریای چابهار خودداری کنند و هموطنانی که در فضای باز چادر زدند می‌توانند از ظرفیت سالن‌های ورزشی و مکان‌های در نظر گرفته شده به منظور اسکان استفاده کنند.

دادکریم بلوچ امروز در بازدید از سواحل بندر چابهار افزود: تمامی ادارات و سازمان‌ها در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در آماده باش کامل هستند تا مشکلی برای مسافران و گردشگران نوروزی رخ ندهد.

وی بیان کرد: نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به بحران در منطقه آزاد چابهار برگزار شده و علاوه‌بر اینکه اعضای این ستاد در روز‌های گذشته در آماده باش کامل قرار داشتند تا پایان هفته نیز این وضعیت ادامه دارد.

معاون عمرانی فرمانداری چابهار گفت: با توجه به سامانه هشدار نارنجی هواشناسی ریزش باران بویژه در نوار ساحلی رخ خواهد داد و سرعت باد به بیش‌از ۷۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی افزود: برای آمادگی بهتر مانور خودرویی و موتوری ستاد اجرایی سفر‌های نوروزی شهرستان چابهار با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شده تا پذیرایی و خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی انجام شود.

بلوچ ادامه داد: در این مانور تمامی خودرو‌های خدمات رسان اعم از آمبولانس‌های اورژانس، خودروی آتش نشانی، خودرو‌های گشت پلیس راهنمایی و انتظامی، هلال احمر و خودرو‌های راهداری و سایر خودرو‌های امدادی و خدماتی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار