عضو هیأت رئیسه مجلس:

مهار تورم و رشد تولید اساس جهش آرمانی کشور است

کریمی فیروزجائی گفت: کشور در پرتو مهار تورم و رشد تولید به اوج قله‌های پیشرفت و بالندگی دست خواهد یافت.

علی کریمی فیروزجائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای هر سال نقشه راه کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار روز افزون را ترسیم می‌کنند که باید در اولویت برنامه‌های قوای سه گانه و آحاد مردم قرار گیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، پیش نیاز تحقق اهداف شعار محور سالانه را عزم قاطع و تدابیر قوی اجرائی دانست و افزود: برنامه‌ریزی در جهت نیل به اهداف ترسیمی رهبر معظم انقلاب مأموریت کلیدی قوای سه گانه است. مهار تورم و رشد تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی، اساس جهش آرمانی قابلیت‌های ممتاز ملت ایران است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مسئولان بخش‌های اقتصادی در ابتدای سال جدید در هم افزایی با خانه ملت با تمرکز بر رفع موانع رشد تولید و کنترل تورم مسیر عبور عزتمندانه از موانع چالشی را هموار کنند.

کریمی فیروزجایی با تأکید بر قابلیت‌های عمده اقتصادی کشور اتکا به توانمندی‌های داخلی و اندیشه‌های خلاق و پویای ایرانی را موجب اعتلای فرهنگی و اقتصادی دانست و یادآور شد: رمز پیشرفت و بالندگی کشور رهایی از وابستگی به اقتصاد تک محصولی است.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم گفت: علایق فرهنگی انسجام بخش ملی در پرتو اراده‌های ایمانی مردم و مسئولان، بسترساز تجلی پیشرفت آرمانی ایران اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور افزود: اولین گام در حل چالش‌های اساسی کشور ریل گذاری اصولی برای فائق آمدن بر مشکلات ساختاری است. مردمی سازی اقتصاد در راستای تحقق رشد تولید و مهار تورم، رویکرد محوری برنامه‌های امسال مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار