مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

پلیس نماد مظلومیت و اقتدار است

آیت الله علیرضا اعرافی گفت: پلیس در تهاجم ترکیبی پیچیده کنونی، یکی از نماد‌های مظلومیت و اقتدار است.

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار فرمانده و کارکنان پلیس استان یزد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: از مجموعه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی به خاطر برقراری امنیت مطلوب در سال ۱۴۰۱ قدردانی می‌کنم که با توجه به سختی‌ها و مشکلات فراوانی که با آن مواجه بودند تمامی موضوعات را به خوبی مدیریت کردند.

او با بیان اینکه کار پلیس سخت و دشوار است، تصریح کرد: فراجا یک نماد مهم از حکمرانی اسلامی و نظام اسلامی کشور است و این جایگاه بلند، وظایف سنگینی را تولید می‌کند که متفاوت از پلیس همه جای دنیا مسئولیت‌های خاص را بر عهده دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: مردم باید قدردان پلیس باشند، زیرا از جمله مسائل مهم پلیس ایران اسلامی؛ دلدادگی، علاقه مندی و عشق خدمت به مردم است و این موضوع جزو ذات و هویت دینی و ایمانی ماموران فراجا است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه ماموران پلیس احساس فروتنی و تواضع در برابر مردم را دارند، اظهار داشت: پلیس در این تهاجم ترکیبی پیچیده‌ای که در حال حاضر وجود دارد یکی از نماد‌های مظلومیت و اقتدار است.

او ادامه داد: دشمن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه با استفاده از همه ابزار‌ها و روش‌ها برای زیر سوال بردن اعتقادات و باور مردم تلاش می‌کند و در اینجا نقش پلیس به عنوان مجموعه‌ای که هم نماد اقتدار و هم نماد کاردانی، کارشناسی و مظلومیت مقتدرانه است به خوبی برجسته می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر رسیدگی بیش از پیش به امکانات و معیشت پلیس، گفت: نظام در حمایت از پلیس باید گام‌های بزرگتری را بردارد چراکه پلیس با بیش از ۱۰۰ وظیفه در سطح جامعه کاری بسیار سخت را پیش رو دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار