بازداشت حرمت شکنان در باغ دولت آباد یزد/ دارالعباده یزد جای بی حجابان نیست

سه هتاک و حرمت شکن به دلیل ضرب و شتم همسر و دختر شهید در باغ دولت آباد یزد بازداشت شدند.

سه نفر هتاک و حرمت شکن که در باغ دولت آباد یزد به همسر شهید و یک دختر شهید به دلیل امر به معروف و نهی از منکر، توهین کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

این حادثه هنگامی رخ داد که عده‌ای از خواهران آمر به معروف و نهی از منکر و حافظان امنیت بانوان و دختران در این مکان مستقر بوده و همسر آزاده شهید سید قاسم سامیه زرگر به یک خانم تذکر محترمانه داده، ولی مورد هتک حرمت این فرد و اطرافیانش قرار می‌گیرد.

زینب جعفری سفیر کشوری امر به معروف و نهی از منکر به دفاع از همسر شهید پرداخته که این افراد چادر از سر این خانم کشیده و وی را جلوی فرزند خردسالش به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

با وقوع این اتفاق ناگوار، بلافاصله مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در محل حضور یافتند و سه عامل این هتک حرمت توسط نیروی انتظامی دستگیر و پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب برای آنان تشکیل شده که توسط بازپرس شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در دست رسیدگی است.

حجت الاسلام ابوذر صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز پیگیر جدی برخورد با هنجارشکنان است، افزود: گروه‌های مردمی نیز به شدت نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند، ولی به احترام این ایام و با توصیه ستاد اعلام داشتند که تجمعی برگزار نمی‌کنند، ولی به طور جدی برخورد با حرمت شکنان در زمینه عفاف و حجاب را از مسئولان استان خواستار هستند و مطالبه می‌کنند.

او افزود: مقامات عالی استان ضمن محکومیت این حرمت شکنی، پیگیر برخورد قانونی با مهاجمان به این دو آمر به معروف هستند و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد هم با ابراز تاسف از این واقعه، حمایت خود را از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام کرد.

گفتنی است به استناد ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند. ایجاد هر نوع مانع و مزاحمت که به موجب قانون جرم شناخته شده است، علاوه بر مجازات مقرر، موجب محکومیت به حبس تعزیری یا جزای نقدی درجه هفت می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۴:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
باید پلمپ بشه ،
بی بند وباری و.... توی اینجا زیاده
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۴:۱۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
من خودم شاهد بی بند وباری و .... توی این باغ بودم.
چرا پلمپ نمیشه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
تا قاطعیت در اجرا نباشد نتیجه ای در کار نیست.
خیلی از بی حجابی ها نه از فقر هست نه از بی اطلاعی از قانون واحکام شرع بلکه رفتارشان کاملا لجوجانه و شارلاتانیسم و هماهنگ با رسانه های معاند هست
لذا تا کارت ملی و کارت بانکی این جماعت مسدود نشود و از خدمات اجتماعی محروم نشوند هیچ اتفاق مثبتی نمی افتد واینها پر روتر می شوند.ِ
مسئولین اجرایی هم متاسفانه ترسو و بشدت تحت تاثیر فضای مجازی هستند و هرگز معنی انقلابی اینقدر وا دادگی و ترسو بودن نبوده ونیست.
ولی هم مجلس ترسو هست وهم مجریان بشدت تحت تاثیر جوسازی فضای مجازی ورسانه های معاند هستند. چیزی که مکرر شاهد بودیم از جمله عقب نشینی در اجرای طرح صیانت
فردا تابستان خدا بخیر کنه و این جماعت دریده و شرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
با همه حرفتون موافقم به جز اجرای طرح صیانت
آخرین اخبار