میدان داری نوروزی ۸۵ گروه جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: نوروز امسال، ۸۵ گروه جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

سرهنگ هوشنگ فولادی اظهار داشت: ۸۵ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، دامپزشکی، اشتغال‌زایی، آموزشی و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

وی افزود: برای حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان برنامه‌ریزی شده و این گروه‌ها در ایام نوروز به این مناطق اعزام شدند.

سرهنگ فولادی با بیان اینکه مناطق اعزام گروه‌های جهادی با توجه به نیاز و میزان محرومیت‌ها مشخص شده است، اضافه کرد: این گروه های تخصصی با توجه به محرومیت‌ها به مناطق اعزام شده و تا پایان تعطیلات به مردم استان خدمت‌رسانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی خدمت بی‌منت به مردم مناطق محروم استان را هدف مهم فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز خواند و گفت: گروه‌های جهادی از سایر استان‌های کشور نیز به چهارمحال و بختیاری اعزام شده‌اند و در رفع محرومیت‌ها کمک‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ فولادی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان در حوادث و وقایع مختلف به یاری مردم شتافتند، گفت: امدادرسانی به مردم کوهرنگ در اثر وقوع زلزله، حضور فعال در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی گسترده به مردم گرفتار در برف اخیر از شاخص‌ترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان بود.

وی ادامه داد: امسال نیز گروه‌های جهادی علاوه بر ماموریت‌ها و اهداف تعیین شده هرکجا که نیاز به کمک‌رسانی باشد همواره یاریگر مردم استان خواهند بود و آمادگی خود را اعلام می‌دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.