تجلیل از ۱۳۰ جهادگر برتر بسیج سازندگی

در دوره آموزش و توانمندسازی گروه‌های جهادی از ۱۳۰ جهادگر برتر بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دوره آموزش و توانمندسازی گروه‌های جهادی، قرارگاه‌های جهادی و هیئت رئیسه و کارگروه‌های تخصصی مجمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «رسم جهاد- رسم خدمت- رسم هجرت» برگزار و از گروه‌های برتر جهادی تجلیل شد.

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: یک‌هزار و ۴۳۰ گروه جهادی از استان چهارمحال و بختیاری در اطلس جهادی کشور ثبت شده است که بالغ بر سه هزار نفر هستند و امروز از هر شهرستان و محله‌ای یک نماینده در گروه‌های جهادی حضور دارد.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های جهادگران به منظور امیدآفرینی و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، افزود: کار جهادی و مردم‌داری و مردم‌یاری و مردم‌نوازی نیازی به رسانه‌ای کردن ندارد،، اما از آنجایی که کار جهادی امیدآفرین است، با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب، یک تکلیف است.

اکبری اضافه کرد: تجلیل و تشویق و تشکر و قدردانی از جهادگران، برای ایجاد حس رقابت سالم بین گروه‌های جهادی است.

وی ادامه داد: خودسازی معنوی از برکات کار در گروه‌های جهادی است و شهید حججی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت و عزت اسلام شد، در همین گروه‌های جهادی و نقاط دور به خودسازی رسید.

اکبری، کار جهادی را همراه با مشقت و سختی دانست و گفت: کار گروه‌های جهادی برای مردم و به وسیله مردم است و بسیج سازندگی هم به معنی ساختن و پیش‌برندگی در همه عرصه‌هاست.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.