بازگشتن کشورهای منطقه از مسیر آمریکا و رژیم صهیونیستی

نعیم قاسم در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که منطقه برعکس رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در حساب کاربری خود در توئیتر در یک رشته توئیت نوشت: منطقه حرکت به سمت عکس رویکرد آمریکا و اسرائیل را آغاز کرده است. توافق ایران و عربستان باعث شکست طرحی شد که تلاش می‌کرد ایران را به جای اسرائیل دشمن نشان دهد و تلاش امارات، ترکیه، عربستان و سایر کشور‌ها برای برقراری روابط با سوریه برای همه آن‌ها مایه خیر است.

او در توئیت دیگری هم نوشت: لبنان چه زمانی از این فرصت برای سرپیچی از اعمال فشار آمریکا و اروپا بهره می‌برد تا برق را به صورت ۲۴/۲۴ به واسطه چین و در چارچوب سازوکار مشخص تامین کند. لبنان چه زمانی جرات هماهنگی با سوریه برای بازگشت آوارگان به کشورشان را خواهد یافت؟ غرب با تحریم و تحمیل آوارگی کشور ما را نابود کرده است و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. این رویکرد نشانه کدام موضع ملی شجاعانه است؟

نعیم قاسم در توئیت سوم خود نیز افزود: ما شجاعت رادر موضع مقاومت و طرفدارانش تجربه کردیم و توانستیم مرز‌های آبی و نفت و گاز خود را پس بگیریم و اکنون هم باید از رویکرد منطقه در خلاف جهت گیری غرب استفاده کنیم و در مورد رویکرد خود به مسائل کشور بازنگری کنیم تا بتوانیم از گرداب رقابت در فضای رسانه خارج شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
درست است که با آشتی با عربستان بقیه کشورهای
عربی هم به دنبال روابط با ایران شدند
ولی باید بدانیم که هدف عربستان یک دست کردن تمام کشورها من جمله قطر سوریه لبنان وعراق با خودش هست ومی خواهد نفوذ ما را دراین کشورها تضعیف نماید پس باید هم چنان ما روباط خود را با دوستان قدیم
محکم تر از قبل حفظ نماییم
آخرین اخبار