اسکان بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: ۱۲ هزار و ۵۷۱ نفر از مسافران نوروزی طی روز‌های ۲۵ اسفند تا دوم فروردین امسال از خدمات اسکان موقت و دائم بقاع متبرکه استان بهره‌مند شده‌اند.

حجت الاسلام عباس اسکندری گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ظرفیت‌های اسکان موقت و دائمی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را آماده کرده است که این ظرفیت در هر شبانه روز بالغ بر سه هزار نفر است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: مجموعه زائرسراها، سالن‌های اسکان و سوئیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از ۲۵ اسفندماه سال گذشته میزبان زائران و مسافران است.

حجت الاسلام عباس اسکندری با اشاره به آماری از تعداد پذیرش شدگان در محل‌های اقامت مسافران نوروزی اداره کل اوقاف و امور خیریه بیان کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان دومین روز از فروردین ماه سال جاری بیش از ۲۱۳ هزار و ۴۶۰ نفر از زائران وارد بقاع متبرکه استان قم شده اند.

حجت الاسلام عباس اسکندری تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۶۴ نفر از زائران به صورت دائم و شبانه و همچنین ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز به صورت موقت از خدمات اسکان در بقاع متبرکه شاخص استان قم استفاده کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم اشاره به برپایی نماز‌های جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان قم یادآورشد: از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر از زائران و مسافران نوروزی، نماز‌های یومیه خود را به جماعت در بقاع متبرکه استان خود اقامه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار